Toon posts:

MP# naar cd werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem, ik wil mp3 naar cd kopieren zodat ik ze op een gewone cd speler kan afspelen. Niet zo ingewikkeld ik doe dit al 10 jaar met Nero, nooit enige problemen. Nu zijn meestal de eerste 3 tracks goed en daarna beginnen de tracks slechter te worden ze verspringen slaan over of werken helemaal niet.

Ik heb eerst geprobeerd andere cd's te kopen, ik gebruikte philips nu more of andere. Ik heb geprobeerd in mediaspeler te branden zelfde verhaal. Ik heb geprobeerd op een andere laptop te branden geen resultaat. Ik heb geprobeerd met winamp de bestanden eerst naar wav te converteren en dan te branden, geen resultaat. Lagere brandsnelheid geprobeerd, geen resultaat.

Misschien is de content van de mp3 niet in orde maar het gebeurd bij heel veel mp3's. Is er een programma waarmee je die mp3's kan doorlichten?

Zijn er brandprogramma's die julie kunnen aanraden die misschien beter werken?

Mijn vader en collega hebben sinds een windows update ook al problemen met branden heeft iemand soortgelijke ervaringen en eventueel oplossingen?

Alvast bedankt

• EvilMeBe
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-02 11:07
Misschien is je cd speler gewoon gaar? Lijkt me sterk dat het met verschillende cds EN programmas EN branders EN mp3s precies dezelfde soort fout oplevert bij het afspelen..

Verwijderd

Topicstarter
EvilMeBe schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:21:
Misschien is je cd speler gewoon gaar? Lijkt me sterk dat het met verschillende cds EN programmas EN branders EN mp3s precies dezelfde soort fout oplevert bij het afspelen..
ook 3 verschillende cd spelers geprobeerd. Dus dat kan het niet zijn

• EvilMeBe
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-02 11:07
Dan weet ik het ook niet :|..
Succes verder :)

[ Voor 15% gewijzigd door EvilMeBe op 18-09-2007 12:18 ]