Toon posts:

Macbook de huidige ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

(Voorstellen -->) Nils, ICT Beheerder, aardig nieuw op Apple gebied)

Ik ben al vaker op GOT geweest maar wist mijn wachtwoord niet meer (opnieuw registreren dus)...

*** Ik heb al veel reviews gelezen en gezien (Youtube), veel ervaringen van gebruikers gelezen en ook ben ik naar een Apple Store geweest. Alleen niets heeft me tot nu toe overgehaald daadwerkelijk een Macbook aan te schaffen. Ik zit nog met een paar vragen en ik zou graag willen weten wat de Macbook bezitters hierover te zeggen hebben. Waarschijnlijk zijn ze al vaker langsgekomen op GOT maar toch hebben deze topics mij niet overgehaald. ***

1) Worden de Macbooks tegenwoordig nog steeds zo warm als de 1e generatie? --> ik hoor dat dit eventueel te verhelpen is met Firmware upgrades of tools, maar is deze oplossing nog steeds nodig?

2) Zijn er nog veel gebruikers die AppleCare voor 3 jaar hebben afgesloten, of is het verstandiger de notebook te verzekeren?

3) Zijn er gebruikers die mij zouden kunnen vertellen of het verschil tussen de 2Ghz en de 2,16Ghz aanzienlijk is? Het verschil kwa prijs is wel aanzienlijk...

4e en laatste vraag) Is er iemand die mij zou kunnen overtuigen een Macbook aan te schaffen?! _/-\o_

Bij voorbaat dank!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-02 22:54
[MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 9

Staat ongeveer 5 topics ofzo onder de jouwe?

[ Voor 22% gewijzigd door Wilke op 18-09-2007 10:10 ]

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:52

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Die laatste vraag slaat nergens op natuurlijk... Als je overtuigd moet worden wil je het niet graag genoeg of ben je niet overtuigd van wat een Apple kan.

Bovendien moet je die keuze zelf maken a.h.v. je eigen afwegingen.

En met inlezen kom je ook een heel eind trouwens. Loopt al een mooi topic over.

[ Voor 15% gewijzigd door Xilantof op 18-09-2007 10:12 ]

Fotonerd

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist dat deze reacties zouden komen.... Bedankt

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

We hebben een heel mooi topic, waar al je vragen worden beantwoord: [MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 9. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.