Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MichaelDell
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik heb een MDA Vario met TomTom6 wat perfect werkt. Totdat ik het op de motor gebruik en de pda in m'n jaszak stop (instructies via oortje). De boel wordt dan ontregeld omdat het touchscreen nog wel eens wordt aangeraakt. Ik heb inmiddels flink gezocht op verschillende fora en zoekmachines, maar ik kan alleen software vinden om het scherm helemaal uit te schakelen. Dat is dus niet mijn bedoeling. Ik wil alleen de touchscreen modus uitzetten maar het scherm wel laten werken. Weet iemand daar software voor?

Tis Top in Tukkerland

Verwijderd

Als het ding in je zak zit, waarom moet de display dan aan zijn?

• MichaelDell
Omdat TomTom anders er mee stopt. Ik heb niet altijd behoefte aan die touchscreen functionaliteit.

Heb inmiddels iets gevonden wat er op lijkt, maar dat werkt (nog) niet op WM5/6. PocketMax heeft het programmaatje ScreenGuard maar op z'n vroegst eind dit jaar is pas een WM5/6 versie te verwachten.

[ Voor 56% gewijzigd door MichaelDell op 18-09-2007 08:06 ]

Tis Top in Tukkerland

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

is dan een hard case om je pda geen idee?
zo een waar de bovenkant ook van bedekt is?

Tha

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

kon niet editten, dus daarom nieuwe post

voorbeeldje

http://www.marktplaza.nl/...Jam-MDA-Vario-1491441.php

Tha

• MichaelDell
Is een idee (dank je!) als tussenoplossing.

Tis Top in Tukkerland

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-11 15:51

Gerco

Professional Newbie

Je kan natuurlijk de beveiligingsmodus in TomTom aanzetten. Dan negeert hij input van het touchscreen onder het rijden (boven de 5km/u ofzo). Is eigenlijk bedoeld om te voorkomen dat mensen onder het rijden dat ding gaan bedienen en zich tegen een boom navigeren, maar hiervoor ook wel geschikt, lijkt me.

Bij mij zit het bij: "Voorkeuren -> Veiligheidsvoorkeuren -> Zet veiligheidsvergrendeling aan"

[ Voor 49% gewijzigd door Gerco op 18-09-2007 08:30 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

die behuizing heb ik ook : Qtek 9100

• MichaelDell
Gerco schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 08:27:
Je kan natuurlijk de beveiligingsmodus in TomTom aanzetten. Dan negeert hij input van het touchscreen onder het rijden (boven de 5km/u ofzo). Is eigenlijk bedoeld om te voorkomen dat mensen onder het rijden dat ding gaan bedienen en zich tegen een boom navigeren, maar hiervoor ook wel geschikt, lijkt me.

Bij mij zit het bij: "Voorkeuren -> Veiligheidsvoorkeuren -> Zet veiligheidsvergrendeling aan"
Erg handig, niet bij nagedacht

Tis Top in Tukkerland

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Oké, was met een beetje zoeken dus makkelijk te vinden :D

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1