Toon posts:

Laptop function keys

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Medion FID2060 laptop waarvan het keyboard gedeeltelijk niet meer werkt (hardware). Ik heb geprobeerd het zelf te herstellen maar tevergeefs en ik kan geen reparatiecenter vinden dat dit eventueel kan doen. Oplossing: slimline keyboard eraan en verderwerken.
Maar... de function keys (fn + F2-F11) kan ik ook niet meer gebruiken omdat de fn-knop het ook niet meer doet.
Weet er soms iemand of er soms een manier of software bestaat om deze functies aan een andere toetscombinatie toe te kennen of misschien om softwarematig deze functies aan- en uit te zetten?
WIFI staat aan voorlopig, maar bij het gebruik van batterijvoeding kan ik bijvoorbeeld de brightness niet aanpassen (automatisch op minimum).

Grtz

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk bedankt, maar mijn probleem is in eerste instantie dat ik niet weet welke functie uitgevoerd wordt als ik op de sneltoetsen druk. Dus de brightness verandert wel, maar welke softwarefunctie zit daarachter? Aangezien de toets in kwestie stuk is, kan ik dat ook op die manier niet achterhalen... Iemand een idee?

Grtz

• Johnny Goodbye
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:24
volgens mij werken die toetsen hardware matig.

Het probleem van de brightness kun je ook oplossen door bij energiebeheer op te geven dat bij batterijgebruik je brightness maximaal is.

anders kun je hier terecht

Verwijderd

Topicstarter
Johnny Goodbye schreef op woensdag 19 september 2007 @ 07:49:
volgens mij werken die toetsen hardware matig.

Het probleem van de brightness kun je ook oplossen door bij energiebeheer op te geven dat bij batterijgebruik je brightness maximaal is.

anders kun je hier terecht
Hmm ik heb alle opties bekeken bij energiebeheer... Is dat een standaard functie van XP en hoe geraak ik daar? Kan nergens iets vinden i.v.m. brightness, alleen schijven uitschakelen, standby enz...

Verwijderd

Ik weet niet of de functies per laptop verschillen. Ik heb nu een Acer laptopje, maar de fn-keys zijn anders dan de Dell van m'n vader.

• Johnny Goodbye
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:24
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:30:
[...]

Hmm ik heb alle opties bekeken bij energiebeheer... Is dat een standaard functie van XP en hoe geraak ik daar? Kan nergens iets vinden i.v.m. brightness, alleen schijven uitschakelen, standby enz...
klopt, die optie zit wel onder Vista
Pagina: 1