Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu een kleine 2 maanden aan het zoeken naar een opvolger voor mijn W800i.

Doordat ik niet meer uit kan geven dan €20,- in de maand zit ik al met een soort van probleem. Ondanks dat ben ik toch aan het kijken naar een Touch of een N73(Music edition). Doormiddel van wat trucs zou ik rond de €20,- euro uit moeten komen

Ik wilde jullie vragen welke van de twee toestellen jullie zouden kiezen. Hieronder zal ik aangeven wat ik leuk vind aan de twee toestellen en waarom ik eigenlijk geen keuze kan maken.

Op mij SE W800i maak ik veel gebruik van:
  • Camera, ondanks de inmiddels verouderde 2.0MP Camera
  • MP3 functie
  • SMS
Punten van de Touch t.o.v N73
- Windows mobile
- Valt veel mee te spelen/tweaken
- Wifi
- Minder makkelijk SMSen(toch denk ik dat smsen via een downloadbaar toetsenbord ook prima gaat)
- Camera minder

Punten van de N73 t.o.v. Touch
- Veel betere Camera
- Beter voor muziek ingericht
- Meer telefoon dan PDA
- Lijkt meer op de W800i dan de Touch

Ik vind het een moeilijke beslissing omdat ik voor beide wat te zeggen heb. Mocht iemand vinden dat ik beter naar een heel ander soort toestel moet kijken dan wil ik dat graag horen!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-11 15:23
Ik zal de N73 nemen. Of nog beter.. de Sony Ericsson K800i of K810i, daar zit een nog betere camera op. Die van N73 vind ik persoonlijk beetje te sterke compressie gebruiken waardoor veel details verloren gaan.

Ik ben zelf in het bezit van de N73 (normal edition), N80 en HTC Touch.

De camera van de HTC Touch is niet echt iets wat je wil. Lijkt wel op VGA geinterpoleerd naar 2.0 megapixels. In ieder geval lijkt die camera niet op een 2.0 megapixel.

N80 maakt vrij mooie foto's, alleen mist deze de auto-focus functie.
N73 maakt iets mindere foto's dan de N80 maar stukken beter dan de Touch, deze heeft wel auto-focus, alleen te sterke JPG compressie.

Ik heb ook nog een oude K750i en deze maakt de mooiste foto's van al mijn toestellen. De K800i/K810i heeft tot nu toe de beste camera met echte flitser (xenon, dus niet een led lampje).

Verwijderd

Leuk topic dit ik heb ook een vraag kun je op allebeide telefoons tom tom draaien?

Zo ja? zit er nog verschil in qua snelheid? door de cpu van de telefoons?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik denk dat je basis van de al lopende topics wel een keuze zou moeten kunnen maken.

Als iedereen hier een topic gaat openen voor zijn/haar dillema zal het er hier niet duidelijker op worden.

Succes met je keuze :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.