Toon posts:

Toetsenbord meerdere tekens probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Logitech MX3100 cordless desktop, de combinatie bestaat uit een MX1000 laser muis en een LX700 toetsenbord.
Mijn probleem is als volgt:

Een paar dagen geleden hield mijn toetsenbord er van het een op het andere moment opeens mee op. Na een anderhalf uur gewoon proberen het toetsenbord en de ontvanger weer contact te laten zoeken heb ik de logitech software geinstalleerd, waarop alles zonder problemen weer werkte.
Vandaag kwam opeens een ander probleem: Op het moment dat ik een paar woorden type, en bepaalde tekens, of bepaalde tekens kort achter elkaar aansla, komen er opeens andere tekens bij te staan.
Eerste gok: Vuil in toetsenbord. Toetsenbord volledig schoongemaakt, kwam inderdaad een hoop vuil uit, maar probleem bleef.
Tweede gok: Opnieuw opstarten. Totaal geen effect.
Nog een gok: Driver update zoeken. Laatste driver versie, geen effect.

Misschikiekn dikat mensen iets kunnen met ikeen stukje dat getypt is zonder ikde toegevoegde tekens weg te halen: IKbij deze.

in dit dit topic: word het probleem genoemd, maar geen oplossing

Na een stuk meer zoekwerk en uiteindelijk aanmelden bij een rss feed met informatie over hetzelfde probleem is de oplossing uiteindelijk toch simpeler dan gedacht: De setpoint software verwijderen via configuratiescherm -> software, en niet weer installeren.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2007 00:08 . Reden: Oplossing gevonden ]