[iPhone] Wi-Fi No Wi-Fi

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 07:57
Gisteren na lang verheugen eindelijk m'n iPhone, twee zelfs. Allebei geactiveerd en unlocked volgens de *, alles verliep eigenlijk vlekkeloos. Met beide telefoon kunnen bellen etc. Niets nieuws onder de zon dus.

Maar één van de twee had na een uurtje geen Wi-Fi meer, kon geen verbinding maken met netwerken (en ze ook niet meer zien). Na een paar keer restarten was het nog een stapje verder, bij de settings is de Wi-Fi optie grijs geworden en staat er No Wi-Fi (zie onder)

Afbeeldingslocatie: http://obi.q-dance.nl/iphone_wifi.jpg
(rechts dus de iPhone met wel functionerende wifi)

Ik heb wat rond gezocht en heb * topic gevonden, waarin een aantal mensen hetzelfde probleem hebben gehad, voordeel voor hen is dat zij een Apple store om de hoek hebben die iPhones verkopen ;)

Ik heb inmiddels een soft reboot (8 sec de knoppen inhouden), een hard reboot (20 sec de knoppen inhouden) en een restore gedaan zonder enig resultaat. De Wi-Fi blijft afwezig. Het laatste zorgt er trouwens voor dat de telefoon weer geactiveerd moest worden (ging prima), maar ook dat de unlock ongedaan is gemaakt. En de unlock kan ik niet nog een keer doen zonder de Wi-Fi, het apparaat is dus een beetje waardeloos ineens. Ik heb mijn Apple contactpersonen de boel doorgestuurd, misschien is er ier op GoT nog iemand die een suggestie heeft wat ik kan doen om Wi-Fi aan de praat te krijgen, zonder naar de US te moeten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 18-09-2007 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Als het een probleem van deze aard betreft, en je hebt dus geen officiele support, denk ik dat je helaas aangewezen bent op je contacten in amerika, die het ding terug kunnen sturen. Het tweede probleem is dat mensen hier in nederland nog maar mondjesmaat in aanraking zijn gekomen met de iPhone (en daarom geen idee hebben hoe om te gaan met bugs etc.). Dus ik denk dat je dan terug zal moeten met het apparaat, naar een plek waar wel ondersteuning gegeven wordt. Wellicht zou je ook nog kunnen wachten tot na 25 september, wanneer Apple zijn europese iPhone introductie uitlegt...
Maar dat helpt je voor nu even niet onderweg, en dat is nou precies het risico wat je neemt als je dit soort kunstsprongen neemt om toch de iPhone te pakken te krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door E-Mile op 17-09-2007 22:17 ]

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Geen links naar unlock tools.

[ Voor 137% gewijzigd door Daedalus op 18-09-2007 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit topic gaat op slot, omdat we geen hulp geven bij gehackte iPhones. Zie ook Policy aangaande iPhone hacks.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.