[Flash] Filmpje downloaden van nu.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 1.795 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63139

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een filmpje downloaden van nu.nl, maar nu lukt dit niet met een aantal programma's. Ik heb Flash Saver, Saveflash en Teleport geprobeert, maar deze kunnen allemaal de file niet downloaden. Iemand een idee hoe dit filmpje te downloaden is?

Dit is de URL: http://st.ilsemedia.nl/nu...&autoStart=0&playerType=2

Link: http://z.nu.nl/video.htm

De zoek functie levert niks op voor mij. Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204528

heb je er wel eens aan gedacht dat het misschien niet zo makkelijk is omdat het ook helemaal niet de bedoeling is dat filmpjes van de website worden geript?

ps. bij die bovenste URL zou ik het moviewidth= weghalen aangezien je dan blijkbaar een .flv extensie krijgt...

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 204528 op 17-09-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb hem net van de site geript. Als je firefox gebruikt kun je hem met downloadhelper (addon)van de site rippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-04 06:55
BIj lukt het ook gewoon. FLVR op een mac. Moet lukken dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je Waar hoort mijn topic? eens doorleest, kan je mij dan uitleggen waarom deze vraag in Webdesign, Markup & Clientside Scripting hoort?

Ik ga het topic ook niet verplaatsen naar het juiste subforum, maar gewoon het topic sluiten. Het lijkt me niet handig dat wij allerlei beveiligingen gaan omzeilen omdat jij zonodig een filmpje wilt opslaan. Probeer (zoals hierboven is aangegeven) beter te zoeken, want er zijn genoeg standaard oplossingen om flash filmpjes te downloaden. Lukt het niet, jammer dan :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.