Toon posts:

Speedtouch 780WL i.c.m. Mac OSX 10.X

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer nu deze router aan te sluiten, maar de bijgeleverde cd door kpn kan niks op mijn mac. Hoe moet ik dit oplossen?

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-11 17:20

Foamy

Fulltime prutser

Je zou kunnen kijken in dit topic, misschien dat daar een antwoord staat. En anders kun je natuurlijk altijd proberen om gewoon gebruik te maken van de DHCP functionaliteit van je box. Lijkt me niet al te moeilijk dacht ik zo...

blub

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:46:
Ik probeer nu deze router aan te sluiten, maar de bijgeleverde cd door kpn kan niks op mijn mac. Hoe moet ik dit oplossen?
Modem even bij iemand anders aan een windows PC hangen, daar instellen en mee terug meenemen.

Of inderdaad proberen of je hem ook zonder de CD via de webinterface met een browser kan benaderen. Altijd leuk dit soort applicaties die je dan nodig hebt en weer gegokt wordt dat iedereen maar Windows gebruikt.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-11 17:20

Foamy

Fulltime prutser

bjck schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 00:26:
[...]

Modem even bij iemand anders aan een windows PC hangen, daar instellen en mee terug meenemen.

Of inderdaad proberen of je hem ook zonder de CD via de webinterface met een browser kan benaderen. Altijd leuk dit soort applicaties die je dan nodig hebt en weer gegokt wordt dat iedereen maar Windows gebruikt.
Bij een KPN experiabox waar het hier om gaat, heb je die hele installatiecd-rom niet nodig. Kwestie van instellen op DHCP en gaan met die banaan...

blub