Problemen laptop, reactie asus blijft uit

Pagina: 1
Acties:

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Inleiding:
Voor het begin van de zomervakantie heb ik mijn laptop voor RMA geretourneerd naar Asus. Het probleem was een te snel lege accu, cd-rom speler die spontaan aanslaat en een donkere streep in mijn scherm. Flink wat mis mee dus. Afijn, de laptop is gerepareerd en eind Augustus teruggekomen en geaccepteerd door iemand anders hier in huis gezien ik op vakantie was.

3 weken later kwam ik thuis en bij het openen van het pakket werd mij al duidelijk dat er iets flink mis is, er zit een scheur in de cover van mijn scherm!

Na enige inspectie van mijn kant lijkt het erop dat het scherm open is gemaakt om te kijken wat het probleem was maar verkeerd is gesloten, het is aan de voorkant goed te zien dat een stukje scherm over de metale lijst is geschoven wat dus ook kapot is gegaan.

Mijn probleem:
Ik heb hiervoor contact met asus opgenomen. Deze hebben mij verteld om foto's op te sturen van de defecten en mij werd verteld dat ik direct werd geholpen als ze foto's hadden.

Nu heb ik dus na meerdere pogingen nog steeds géén reactie van asus ontvangen.

Heeft iemand enig idee hoe dit op valt te lossen? De scheur is gewoon groot(2cm) en me scherm heeft zeer veel speling.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik zou ze toch echt ff vaker achteraan gaan dmv bellen en mailen. Andere oplossingen kost jou tijd en geld. Verder had diegene eigenlijk wel de doos moeten openen bij ontvangst (stond ook in de Asus documenten die je krijgt bij RMA).