DVD's krijgen als volumenaam 'New' met DVD Shrink

Pagina: 1
Acties:

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Als ik een backup maak van een DVD via DVD Shrink krijgt het volume van de gebrandde DVD altijd de naam 'New'. Ongeacht of ik een andere volumenaam geef in DVD Shrink.

Ik heb Windows opnieuw geinstalleerd en de firmware van de DVD brander (Toshiba SD R5372) al bijgewerkt maar geen resultaat.
Met een externe DVD wordt de volumenaam wel goed doorgegeven dus vermoedelijk ligt het probleem in de brander.

Komt iemand dit probleem bekend voor en vooral, wat zou een mogelijke oplossing kunnen zijn?
Om alle DVD's nu 'New' te noemen is ook niet echt handig...

Verdere info:

DVD brander Toshiba SD R5372, firmware TU55 (14-03-05)
DVD Shrink 3.2.0.15
Nero 6.6.1.4
Platinum DVD +R 16x

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Je brand naderhand met Nero?

In het tablad Label kan je de naam aanpassen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• hemiparo
  • Niet online
Nee, via DVD Shrink wordt er automatisch gebrand maar er moet natuurlijk wel een brandprogramma aanwezig zijn... in mijn geval Nero dus.

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Waarschijnlijk een bugje in de communicatie tussen DVD shrink en je vrij oude versie van Nero. Probeer de 7/8 serie eens, dikke kans dat het dan is opgelost.

Verwijderd

hemiparo schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:57:
Nee, via DVD Shrink wordt er automatisch gebrand maar er moet natuurlijk wel een brandprogramma aanwezig zijn... in mijn geval Nero dus.
Als je gewoon de files los laat maken in een VIDEO_TS map en dan handmatig zelf brandt met Nero + de gewenste ingestelde Volumelabel?

• hemiparo
  • Niet online
rodie83 schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:26:
Waarschijnlijk een bugje in de communicatie tussen DVD shrink en je vrij oude versie van Nero. Probeer de 7/8 serie eens, dikke kans dat het dan is opgelost.
Heb geen 7/8 liggen hier en op mijn laptop waar ook versie 6 op staat werkt het zonder problemen.
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:28:
[...]

Als je gewoon de files los laat maken in een VIDEO_TS map en dan handmatig zelf brandt met Nero + de gewenste ingestelde Volumelabel?
Nog niet geprobeerd, morgen eens proberen.

• hemiparo
  • Niet online
Handmatig krijg ik WEL de naam die ik wil hebben, via DVD Shrink dus niet. Op zowel de laptop als de pc, waar het dus problemen geeft, staan dezelfde versies van de programma's. Waar zou het probleem, en ook de oplossing, in kunnen zitten?

• Ben1985
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-01-2025

Ben1985

Tatatata!

Zal inderdaad wel een bugje zijn in de software. Zelf shrink ik altijd naar een video_ts map, ik wil altijd nog even nakijken of er geen haperingen zijn ontstaan in de geshrinkte versie, voordat ik aan het branden ga. En vervolgens gewoon met Nero aan t branden met daar een label aanmaken. Lijkt met het gemakkelijkste en scheelt nog brakke dvd's ook.

CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro

Pagina: 1