Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PHP] Stinger - Mileagelog importeren

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een script geschreven waardoor je gegevens uit je gps systeem, in een mysql database kan schrijven. Daar dan aan de hand van de postcode waar de rit eindigt, een standaard discriptie toevoegen.

Alleen nu de fout: bij het importeren is ieder resultaat al gescheiden met tabs, dus ik denk, ik doe een tab, en dan de discriptie, zodat als ik het terug inlaadt in Mileagelog dat bij discription de discriptie staat, maar dat is niet het geval.

Ik heb dan tot 20 tab's en resultaten tussen de tabs geprobeerd, maar niets komt te staan bij discription.

Is er iem. met ervaring van Mileagelog en die me kan vertellen waar ik ergens de discription moet plaatsen in de txt/gps file zodat als ik betreffende txt/gps file inlaad, dat die discriptie ook meteen bij discriptie staat in Mileagelog?

Alvast bedankt :)
Groeten Yannick

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat heeft dit met Programming van doen? Zou je niet beter even bij de makers kunnen informeren dan? Sowieso kunnen we zonder relevante code niets (maar het is me niet eens duidelijk of er nu code in het spel is of niet). Daarnaast kun je in Programming Beleid Quickstart lezen hoe we hier graag een topic zien; quickfixes en support op producten van derden doen we hier niet aan.

Oh, en wij tweakers doen elkaar permanent de groeten ;)

[ Voor 86% gewijzigd door RobIII op 17-09-2007 21:01 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.