Hoi,
Sinds nog niet zo heel lang, werkt mijn computer steeds slomer, nu is het zelfs zo erg dat als je bijvoorbeeld windows taakbeheer met je muis 1 rondje over het beeld sleept dat hij dan al gelijk een heel spoor achterlaat, heel erg hakkelt en meer dan 30% van het cpu gebruikt.
En iets zwaardere programma's werken sinds kort al bijna niet meer, zelfs gewone webbrowsers hakkelen erg en je ziet nu zelfs de pagina langzaam van boven naar beneden tevoorschijn komen
(dat ligt niet aan mijn internet).
dit is een korte samenvatting van mijn systeem:
Manufacturer: Dell Computer Corporation
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.66GHz
Memory: 510MB RAM
Hard Drive: 119 GB
Video Card: RADEON 9500 PRO / 9700
Monitor: Plug en Play-monitor
Sound Card: SB Audigy Audio [DC40]
Speakers/Headphones: Internetphone + speakers
Keyboard: Standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbord
Mouse: Logitech USB WheelMouse
Mouse Surface:
Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.061219-0316)
In hoop dat iemand mij hier kan helpen, bedank ik diegene nu alvast,
Rik
Sinds nog niet zo heel lang, werkt mijn computer steeds slomer, nu is het zelfs zo erg dat als je bijvoorbeeld windows taakbeheer met je muis 1 rondje over het beeld sleept dat hij dan al gelijk een heel spoor achterlaat, heel erg hakkelt en meer dan 30% van het cpu gebruikt.
En iets zwaardere programma's werken sinds kort al bijna niet meer, zelfs gewone webbrowsers hakkelen erg en je ziet nu zelfs de pagina langzaam van boven naar beneden tevoorschijn komen
(dat ligt niet aan mijn internet).
dit is een korte samenvatting van mijn systeem:
Manufacturer: Dell Computer Corporation
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.66GHz
Memory: 510MB RAM
Hard Drive: 119 GB
Video Card: RADEON 9500 PRO / 9700
Monitor: Plug en Play-monitor
Sound Card: SB Audigy Audio [DC40]
Speakers/Headphones: Internetphone + speakers
Keyboard: Standaardtoetsenbord (101/102 toetsen) of Microsoft Natural PS/2-toetsenbord
Mouse: Logitech USB WheelMouse
Mouse Surface:
Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.061219-0316)
In hoop dat iemand mij hier kan helpen, bedank ik diegene nu alvast,
Rik