Regelmatig lees ik de reacties op de FP door. Aangezien normaal gesproken wil ik gewoon alle berichten lezen staat mijn standaard niveau op -1. Soms heb ik geen tijd of zin om alle reacties te lezen en lees ik enkel de best gewaardeerde reacties. Wat mij opvalt is dat er nooit reacties zijn met een score van +2. Op zich is dat niet eens zo heel erg, maar het vervelende is dat je daar pas achter komt door op de knop "+2" te klikken en vervolgens een lange pagina doorscrollen. Dat is toch niet echt handig 
Is hier geen oplossing op te verzinnen? Bijvoorbeeld door vooraf in een alt of title tag aan te geven hoeveel reacties er van het betreffende niveau aanwezig zijn zodat je niet voor niets meer hoeft te klikken, of misschien moet er gewoon wat meer +2 worden uitgedeeld? Of misschien zijn er andere leuke oplossingen te vinden...?
Is hier geen oplossing op te verzinnen? Bijvoorbeeld door vooraf in een alt of title tag aan te geven hoeveel reacties er van het betreffende niveau aanwezig zijn zodat je niet voor niets meer hoeft te klikken, of misschien moet er gewoon wat meer +2 worden uitgedeeld? Of misschien zijn er andere leuke oplossingen te vinden...?
🌞🍃