Sinds enkele dagen zit ik met het volgende probleem: ik krijg geen toegang meer tot Google (niet met FF, niet met IE).
Volgende boodschap verschijnt op FF:
De verbinding werd geherinitialiseerd
De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
Het probleem beperkt zich niet alleen tot de zoekmachine, maar ik kan eveneens niet meer op mijn Gmail, Google Earth en ook met de webalbums van Picasa kan ik niets doen.
Ik heb niet met instellingen van een proxyserver of firewall zitten klooien en heb niks speciaals van software geïnstalleerd voor zover ik mij herinner. De firewall van Windows heb ik even uitgeschakeld, cookies verwijderd, ad-ware laten scannen, "ipconfig /flushdns" uitgevoerd, maar allen zonder resultaat. Ik gebruik ook een router, maar daar heb ik nooit enig probleem mee gehad. Aan die instellingen daarvan pruts ik ook nooit aangezien ik er niet voldoende kennis over heb.
Oja, ik heb een kabelverbing van Telenet (be).
Wie kan mij helpen?
Volgende boodschap verschijnt op FF:
De verbinding werd geherinitialiseerd
De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
Het probleem beperkt zich niet alleen tot de zoekmachine, maar ik kan eveneens niet meer op mijn Gmail, Google Earth en ook met de webalbums van Picasa kan ik niets doen.
Ik heb niet met instellingen van een proxyserver of firewall zitten klooien en heb niks speciaals van software geïnstalleerd voor zover ik mij herinner. De firewall van Windows heb ik even uitgeschakeld, cookies verwijderd, ad-ware laten scannen, "ipconfig /flushdns" uitgevoerd, maar allen zonder resultaat. Ik gebruik ook een router, maar daar heb ik nooit enig probleem mee gehad. Aan die instellingen daarvan pruts ik ook nooit aangezien ik er niet voldoende kennis over heb.
Oja, ik heb een kabelverbing van Telenet (be).
Wie kan mij helpen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2007 18:06 ]