[Vista] 'Exception processing message' foutmelding*

Pagina: 1
Acties:
  • 1.213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik krijg te pas en te onpas een popup schermpje met een rood kruis erin te zien op mijn monitor, ik heb als besturingssysteem Vista Ultimate.
Het schermpje is met geen mogelijkheid weg te klikken, het springt steeds terug in het midden van mijn scherm als ik op annuleren, opnieuw of doorgaan of op het kruisje rechtsboven om het schermpje te sluiten klik.

In het balkje bovenin het schermpje staat Windows-Geen schijf

In het schermpje zelf staat het volgende,

Exeption processing message 0xc0000013 Parameters 0x757E023C
0x84C3CCBC 0x757E023C 0x757E023C

Ik heb geen idee wat dit allemaal betekend en wat ik moet doen om van dit probleem af te komen.
Wie kan mij helpen?

rvg

Verwijderd

http://www.google.nl/sear...+message+0xc0000013&meta=

http://www.zolved.com/syn...Message_0xc0000013_with_p

Maar volgens andere sites zou het te maken kunnen hebben met een spyware programma dat je draait of een ander programma dat opstart met Windows.. Miss even Hijack this installeren en alles nalopen?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2007 16:36 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Titelfix, we zetten hier het OS in de topictitel zoals ook in de Windows Clients - Policy beschreven staat.

Ook staat daar dat we in ieder geval iets meer willen zien dan alleen "help", wat heb je tot nu toe zelf gevonden en gedaan om de oorzaak te achterhalen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
alt-92 schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:38:
Titelfix, we zetten hier het OS in de topictitel zoals ook in de Windows Clients - Policy beschreven staat.

Ook staat daar dat we in ieder geval iets meer willen zien dan alleen "help", wat heb je tot nu toe zelf gevonden en gedaan om de oorzaak te achterhalen?
Sorry, je hebt gelijk.
Ik ben begonnen met een voor een de diverse software uit te schakelen die tijdens het opstarten van het systeem opgestart worden, dit zonder resultaat.
Verder heb ik JV16 Power tools erop losgelaten, ook zonder resultaat.
Meer dan dit kon ik niet bedenken helaas.

rvg

Verwijderd

Heb jij misschien ook in je register zitten rommelen?