Problemen met cordless desktop...............

Pagina: 1
Acties:

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:02
Ik heb een probleempje met mijn Logitech cordless desktop iTouch.

het is alsvolgt:
als ik aan het game-en ben(vooral bij CS) dan werkt mijn scroll wiel niet fatsoenlijk.De ene keer reageert het helemaal niet en de andere keer slaat hij de helft van de wapens over.
Met het toetsen bord is het ook puin want de pijltjestoetsen blijven af en toe hangen(ik heb de knop al losgelaten en hij blijft in die richting lopen)als ik dan nog een keer op de knop duw dan stopt hij weer.

Kan iemand me helpen?, want het is knap irritant.

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 15:17
Ik had ook een gewone cordless desktop waarvan bij type de toetsen leken te blijven hangen of het helemaal niet deed.

Ik heb toen een nieuwe gekocht (maar dan een itouch) en die had na een paar dagen precies hetzelfde.

Lag niet aan de batterjen en ook niet aan de drivers.

Op usenet kwam ik een bericht tegen, als zou het aan de USB interface liggen maar die eerste had niet eens een usb aansluiting en die Itouch wel maar is aangesloten via de ps2 poortjes dus daaraan kan het niet liggen. (zou je denken)

Om een lang verhaal kort te maken: als je de oplossing hebt, dan houdt ik mij aanbevolen voor een iemeeltje.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Had precies hetzelfde probleem.

Oplossing: Radiografische controler verplaatsen.

Heb ik ook gedaan en alles werkt perfect.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 15:17
Dat was bij mij niet de oplossing. Zowel computer als kamer is veranderd en dat gaf geen verandering.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

Verwijderd

Ik heb pcies dezelfde probs. Ik heb de technical support al een keertje gemaild, maar die zeggen gewoon iets van "gooi maar op een een ander kanaal" of "stop er es nieuwe batterijen in." Echt waardeloos dus (vooral omdat ik dus al in m'n mailtje vermeld had dat ik dat al geprobeerd had).

Ik ben er daarna nooit meer achteraan gegaan omdat ik niet meer zoveel aan het gamen ben.

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:14
ik had er aan het begin ook last van maar nu niet meer sinds ik heb verplaatst heb. Je moet hem niet naast je monitor en boxen zetten dat wil ook wel eens problemen geven.
En je moet genoeg ruimte tussen de ontvanger en muis/ toetsenbord houden.

Verwijderd

ik heb een ir silitek 7100 nadeel je moet dus zichtverbinding met je ontvanger hebben
maar enorm berijk 10m, weinig richtingsgevoelig, snel, multimedia knoppen en rocksolid en dat voor nog geen 100 piek !

• jeepey
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:03
Ik heb exact hetzelfde probleem met de cordless desktop :(
Doet me nog wel een beetje goed te horen dat ik niet te enige ben...Heb zelf ook al menigmaal met Logitech gebeld maar er komt niets zinnigs uit.
Ik zal eens proberen de ontvanger te verplaatsen maar misschien kunnen we met z'n allen een front vormen tegen logitech >:)

Misschien hebben ze een leuk voorstel...

Vertalen.nu

Pagina: 1