Toon posts:

Mobo niet goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een tijdje terug geupgrade, ik heb nu:
Sapphire Radeon HD 2900 XT 512
AMD X2 6000+
2 GB DDR2
MSI K9A Platinum
Thermaltake Toughpower 750 watt

Ik krijg bijvoorbeeld best wel vaak BSOD's en dan met een ati error, maar ik heb de videokaart in een andere computer geprobeerd en daar werkte die perfect.
Ook is de 3dmark06 videokaart score vrij laag geloof ik: ik heb bij de 2 videokaart testen scores in de 4000 en in het andere test syteem in de 5000.
Nog een heel raar probleem: als ik mijn externe hard schijf aansluit met usb, valt de computer uit... :? deze harde schijf heb ik ook geprobeerd op andere pc's en werkt perfect.

Kan dit aan het moederbord liggen?

Dit zou ik erg jammer vinden omdat het een best wel duur bordje was én omdat ik geen factuur van die winkel heb gehad toen ik het ontving, daarover had ik gelijk gebeld maar daar konden ze niks meer aan doen zeiden ze.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2007 15:57 ]

Verwijderd

Heb je alle drivers enz wel correct geinstalleerd?

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
Die hdd die je pc op zij bek haalt, doet me sterk denken aan een driverprobleem (chipsetdrivers). Aangezien ook de rest van je problemen daar aan te wijten kan zijn, zou ik dat alvast eens controleren.
Verder zou ik ook eens een memtest doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal is proberen alle drivers opnieuw te doen.

Verwijderd

Als je geen factuur hebt gehad, had je dus ook niet hoeven te betalen.
Als ik jou was zou ik het even nagaan en kijken of je toch echt die factuur kan krijgen aangezien je anders geen garantie hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Alle drivers opnieuw heeft niet gewerkt, mis ik iets ofzo?
Ik installeer eerst de SouthBridge driver van de ati site en dan de display driver.
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:41:
Als je geen factuur hebt gehad, had je dus ook niet hoeven te betalen.
Ik had online betaald, en toen ik het pakketje kreeg was nergens die factuur te bekennen (of hoe dat ook heet)
Pagina: 1