Samsung 2032BW VS 206BW - ervaringen/advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 1.694 views sinds 30-01-2008

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:56

Swordlord

Act first, think never

Topicstarter
Ik zit dus op huidige moment te zoeken naar een mooie 20 inch widescreen, daarbij had ik als eerste keus de 206BW genomen na de goede verhalen in het ultieme 20 inch en groter TFT topic, maar na het lezen van het samsung TFT topic is mijn intresse uitgegaan naar de 2032BW

Maar In het grote Samsung TFT topic kom ik vele goede verhalen tegen over voornamelijk de 2232BW tov de 226BW. Maar geen over de 2032BW
Ditzelfde geld in de productreviews, de 2232BW is aanwezig maar over de 2032BW word geen woord gesproken... zelfs andere vergelijkings site's blijft blanco kwa reviews

De specificaties van de 2032BW zijn daarbij ook praktisch etzelfde als de 206BW behalve de kijkhoek en zijn praktisch dezelfde prijs.

Maar uit mijn mening en ervaring is specificaties niet altijd iets waar je je blind op moet staren. Hoewel ik denk dat de vergelijking 226BW VS 2232BW genoeg bewijsmateriaal zou zijn. Wil ik toch even rondvragen naar mensen die een 2032BW hebben of er ervaring mee hebben.
Of kan ik gewoon aan nemen dat alle voordelen van de 2232BW tov de 226BW hetzelfde gelden voor de 20 inch varianten?? En dus de 2032BW met een gerust hartje kan gaan halen zonder achteraf te denken dat ik misschien beter uitwas met een 206BW.

206BW Pricewatch
2032BW Pricewatch

[ Voor 5% gewijzigd door Swordlord op 17-09-2007 15:50 ]

Verwijderd

Ik heb er 1 besteld en krijg hem vandaag als het goed is. Dit weekend ga ik hem proberen...
Groeten

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-07 13:57

Deathchant

Don't intend. Do!

ik denk dat je naar het algemene samsung discussietopic moet gaan...

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Echt grappig dat zo'n topic niet wordt gesloten :) en die meer zinvollere wel. (En dat zijn er een hoop met mij eens)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

peakaboo schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:21:
Echt grappig dat zo'n topic niet wordt gesloten :) en die meer zinvollere wel. (En dat zijn er een hoop met mij eens)
Echt vreemd dat ik hier dan zelden iets over hoor dan.
Waarom zie ik geen DM of SeM/LA topic, zelfs geen TR, van je in plaats van zo'n niet onderbouwde oneliner?
Dat geldt ook voor die hoop anderen overigens. De beste stuurlui staan aan wal zeggen ze wel eens.
Je vormt hier samen een community, wat feedback over wat jij er van denkt kan echt geen kwaad. Dus voor mijn part maak je er een LA over aan.

@TS: Dit kan zoals Deathchant al aangeeft het beste in het Samsung discussie topic. Als echte specifieke vragen over bijvoorbeeld de 2032BW hebt kun je daar en topic voor openen, maar gebruikerservaringen kunnen het best in dat topic en op Productreview van de frontpage.
Ik zie dat je inmiddels het Samsung topic gevonden hebt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Ultraman op 26-09-2007 00:18 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.