Zoals ik al eens eerder heb verteld zit ik in het ontwikkelteam van MapWindow Open Source GIS (www.mapwindow.org)
Ikzelf houd me meer bezig met promotie, bug reports, forum moderating en enhancement requests. Maar anderen zijn druk met de nieuwe versie die geheel in .NET wordt geschreven en meer een suite is. Er zal een desktop versie zijn, maar ook een webgis oplossing en een mobile versie.
Momenteel zijn er wat problemen met het maken van een juiste installer voor de webgis versie, omdat het erg lastig is om uit te zoeken welke dependent files er mee moeten.
Ik zal hier de originele vraag/opmerking posten:
Ikzelf houd me meer bezig met promotie, bug reports, forum moderating en enhancement requests. Maar anderen zijn druk met de nieuwe versie die geheel in .NET wordt geschreven en meer een suite is. Er zal een desktop versie zijn, maar ook een webgis oplossing en een mobile versie.
Momenteel zijn er wat problemen met het maken van een juiste installer voor de webgis versie, omdat het erg lastig is om uit te zoeken welke dependent files er mee moeten.
Ik zal hier de originele vraag/opmerking posten:
Is hier iemand die tegen dezelfde problemen is aangelopen en er een oplossing voor weer?Basically, with Visual C++ 2005, Microsoft has gone back to having a single common DLL file used by all applications; these can be located in something like the old "system32" directory (except it's now Windows\WinSxS). These are DLL files which are accompanied by a DLL manifest. In theory, you can place the SxS files "side by side" with the executable and it will take preference, but that doesn't seem too reliable. That's basically the problem -- getting all of the dependent SxS files.