Ik las laatst artikel in de Chip dat Antivir PE een stuk beter zou zijn dan AVG free. Ik dus Antvir PE geinstalleerd. Bad idea. Nog geen drie dagen later loop ik een virus/trojan op : Win32:Adloader. Binnen no time wil mijn PC niet meer booten vanaf de harddisk. (Win XP)
Nu is het me al gelukt om de belangrijskte date te backupen door te booten vanaf CD met Acronis True Image.
Nu zou ik graag willen booten vanaf een CD met een of andere security programma. Zodat ik misschien de bestaande Win XP installatie kan redden.
Weet iemand met welk programma ik een dergelijke CD(of DVD) kan maken? In Avast Pro kan ik deze functie niet vinden.
Ik heb reeds gezocht in de FAQ en op Google maar niets kunnen vinden.
Nu is het me al gelukt om de belangrijskte date te backupen door te booten vanaf CD met Acronis True Image.
Nu zou ik graag willen booten vanaf een CD met een of andere security programma. Zodat ik misschien de bestaande Win XP installatie kan redden.
Weet iemand met welk programma ik een dergelijke CD(of DVD) kan maken? In Avast Pro kan ik deze functie niet vinden.
Ik heb reeds gezocht in de FAQ en op Google maar niets kunnen vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Philflow op 17-09-2007 15:08 ]