ik heb een peer to peer verbinding gemaakt ik kan alle win-xp pc's pingen en benaderen behalve
de windows 2000 server.
wie weet waarom?
alvast mijn dank.
de windows 2000 server.
wie weet waarom?
alvast mijn dank.
[ Voor 59% gewijzigd door remco_k op 17-09-2007 14:45 ]
Alles kan stuk.
Om dat zijn ene pootje even lang is..Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:25:
ik heb een peer to peer verbinding gemaakt ik kan alle win-xp pc's pingen en benaderen behalve
de windows 2000 server.
wie weet waarom?
alvast mijn dank.
Heeft die W2k Server wel het juiste IP adres als Default Gateway (aka het IP van je router)Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:34:
aan een kant heb ik een zyxel router 661 en een windows-xp machine en aan de andere kant heb ik ook een zyxel-661 router en netwerk van pc's win-xp en server2000.
de vpn tunnel is gemaakt en hij doet het . ik de win-xp pc benaderen maar met de win2000 server kan ik niet pingen aan de andre kant e de win2000 server kan ook niet gepingd worden. firawall is uitgeschakeld aan de beide kanten.
Dit meen je toch niet serieus?Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:15:
de gateway is goed ingesteld, en de server kan wel de router pinggen die aan zijn kant staat maar niet de router aan de andre kant.
alles lijkt goed behalve de server (W2k) die niet kan pingen en gepingd worden via de gemaakte tunnel.
Alles kan stuk.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq