Beste Tweakers, ik heb sinds vorig jaar een afgeronde HBO opleiding "Communicatie & Multimedia Design" en zit te dubben wat ik nou wil gaan doen. De opleiding was heel breed georiënteerd, net zoals ik. Ik heb niet iets bepaalds wat ik persé zou willen gaan doen. In ieder geval niet in-depth programmeren en designen, maar meer een beetje in de richting van consultant, user interface & experience design.
Nu lijkt me een trainee wel wat, omdat je lerendewijs kan zien wat je wilt.
Na wat rondgekeken te hebben kwam ik bij het Microsoft Next Generation terecht.
Dit is een trainee van twee jaar tot... ja tot wat? Rond deze hele trainee hangt een waas van onduidelijkheid. Er wordt bijna geen informatie over gegeven, ook niet te vinden op de speciale blog.
Als je het interessant lijkt moet gewoon maar ff soliciteren
Nou voordat ik dat zou doen, zou ik toch echt wat basis informatie willen weten zoals:
- Waar volg je de trainee?
- Is het zeker dat je verder kan bij Microsoft na het succesvol voltooien van de trainee?
- Verdien je wat onder doen van de trainee?
Iemand ervaring hiermee, of mensen kennende die dit doen of gedaan hebben?
Nu lijkt me een trainee wel wat, omdat je lerendewijs kan zien wat je wilt.
Na wat rondgekeken te hebben kwam ik bij het Microsoft Next Generation terecht.
Dit is een trainee van twee jaar tot... ja tot wat? Rond deze hele trainee hangt een waas van onduidelijkheid. Er wordt bijna geen informatie over gegeven, ook niet te vinden op de speciale blog.
Als je het interessant lijkt moet gewoon maar ff soliciteren
Nou voordat ik dat zou doen, zou ik toch echt wat basis informatie willen weten zoals:
- Waar volg je de trainee?
- Is het zeker dat je verder kan bij Microsoft na het succesvol voltooien van de trainee?
- Verdien je wat onder doen van de trainee?
Iemand ervaring hiermee, of mensen kennende die dit doen of gedaan hebben?