[MS Project] arceringen printen

Pagina: 1
Acties:

• DShadow
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-04-2024
Ik heb voor mijn afstudeer project een jaar planning gemaakt met MS Project 2007.
Compleet met arceringen voor niet werkbare dagen. Nu wil ik deze uitplotten op en A0 ik heb het rechtstreeks en via pdf geprobeert. Maar project print allleen de arceringen voor de eerste 4 weken uit en laat ze daarna weg.

Iemand die dit probleem eerder heeft gehad? Of iemand met veel verstand van MS Project die misschien een oplossing weet?

Ik heb al gezocht op het forum maar niks kunnen vinden.

• DShadow
Weet iemand iets of weet iemand waar ik een antwoord kan vinden?

• DShadow
kom op iemand moet iets weten

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik denk dat mensen weinig zin meer hadden in reageren toen je na een halve dag al ongeduldig werd ;)

Project 2007 heb ik niet op de plank liggen (en van MSDN downloaden is net even te veel moeite :+ ), maar klinkt als een bugje. Je hebt alle updates al geinstalleerd?

edit: gezien de reactie van X.ExceL een standaardinstelling oid? X.ExceL, inderdaad is een goede cursus bij serieus gebruik vaak verstandig, maar je reactie is net "even" te bijdehand om te snappen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door F_J_K op 19-09-2007 20:59 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)