[office 2003] Venster positie Word

Pagina: 1
Acties:

• w00d
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Hoi,

Sinds vanochtend opend word een pixel of 50 tot 100 onder de bovenkant van me scherm. Dit is dan de gemaximaliseerde stand zegmaar. Als ik hem minimaliseer kan ik hem wel gewoon tot aan de bovenkant van me scherm groot maken.

Tot nu toe is word de enige applicatie die zo opend.

Afbeeldingslocatie: http://img469.imageshack.us/img469/2104/nieuweafbeeldingrw8.png

Heeft iemand een die hoe ik dat kan herstellen?? Ik dacht dat ik het in et register wel kon aanpassen, maar ik kan daar helaas geen key vinden die er enig sinds mee te maken heeft.

Verwijderd

Je gaat op de balk aan de bovenkant van het venster staan, rechtsklikken, vorig formaat (zodat het een kleiner schermpje wordt. Dan ga je in de linker benedenhoek staan en sleep je de rand totdat je een behoorlijk klein venstertje hebt. Dan ga je weer in die balk staan en sleep je het venster tot iets buiten het beeld. Vervolgens maximaliseer je hem. Als het dan lukt sluit je hem af. Vervolgens moet hij weer altijd volledig scherm geven. (Soort reset voor klein venster settings.)

In het configuratiescherm zit bovendien ergens een instelling voor altijd gemaximaliseerd openen of iets dergelijks.

• w00d
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Het is niet dat het standaard een klein venster is, zoals je hem daarziet is de gemaximaliseerde toestand van Word.

Maar met sp3 lijkt dit wonderbaarlijk verholpen te zijn