lotro kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48
vraagje:

Ik wil lotro kopen, ik heb nu een trial van 7 dagen die ik kan upgraden voor 29 dollar.
Of ik kan het spel kopen in de winkel voor 40 euro (geloof ik).

Nou zou ik zeggen dat de eerste optie goedkoper is, maar speel ik dan alleen op amerikaanse servers? Of zijn de servers gewoon wereldwijd?

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-11 09:30
Sorry hoor, maar dit is met google gemakkelijk te vinden. Je kan er makkelijk zelf uitkomen.

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

• defiler1974
als je niks nuttig te posten hebt, doe dat dan ook niet.

Via google is het hele zaakje dus een beetje vaag en moeilijk te vinden. de Site van lotro is ook niet duidelijk. Pas als ik heb spel volledig online upgrade naar retail weet ik wat het kost. Maar het is typisch dat de site verwijst naar de europe site van lotro hiervor en daar kan je je trial dus niet upgraden.

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:24
defiler1974 schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:02:
als je niks nuttig te posten hebt, doe dat dan ook niet.

Via google is het hele zaakje dus een beetje vaag en moeilijk te vinden. de Site van lotro is ook niet duidelijk. Pas als ik heb spel volledig online upgrade naar retail weet ik wat het kost. Maar het is typisch dat de site verwijst naar de europe site van lotro hiervor en daar kan je je trial dus niet upgraden.
Kan je met de trail ook op europese servers? zo nee dan heb je hierbij het antwoord al.
Ze hebben niets voor niets al 2 verschillende websites.

• defiler1974
Zal eens gaan kijken of het amerikaanse servers zijn. Ik heb er gisterenavond een stuk of zeven gezien en speel nu op silverlode.

Zou mischien de lag af en toe kunnen verklaren, mischien dat de europese servers dan wat beter spelen.
Heb overigens al het prijsverschil gevonden, je moet 29,95 euro betalen voor het spel en dan nog een maand (14,95) bijkopen. Kom je op (bijna) dezelfde prijs uit.
Je zou toch verwachten dat downloads wat goedkoper zouden zijn.

Ik ga van de week maar het spel gewoon kopen, weet iemand of er nog pre-orders ergens te koop zijn. Zag nog in een recente post dat dixons ze nog had.

• Ziasod
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-07 08:04
laatste keer dat ik een spel haalde was het bij http://www.gcshop.nl/.

scheelde mijn iets van 10 euro vergeleken met standaard verkoop. O-)

Verwijderd

ik ken het hele spel niet, maar als het een klein beetje lijkt op wow ... qua eu en usa
dan klinkt het alsof je een amerikaanse trial hebt

1-je hebt het over lag, vraag eens gewoon aan random iemand, hoe laat het bij hem is .. bij wow heb je ook een tijd bovenaanstaan waar de servertijd gemeld staat ..
2- je hebt het over prijzen in dollars in plaats van pond & euro

als er dus ook een eu website is .. kijk eens of je daar kan inloggen
zo niet
heb je de verkeerde trial . en mag je allereerst daar een trial aanmaken alvorens je hem upgrade

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Beste is om dit even opnieuw te posten in het daarvoor bestemde topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.