Toon posts:

Hoe een logo omzetten naar vector?*

Pagina: 1
Acties:
  • 783 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand informatie over vectoriseren? Ik wil namelijk een logo vectoriseren, maar weet niet hoe. Ik weet dat er mensen en bedrijven zijn die dit kunnen en willen, maar ik wil het zelf doen.

Grtz,
Tommie

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
In Adobe Illustrator gewoon overtrekken of LiveTrace gebruiken.

This space intentionally left blank.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Idd, zoek anders eens op tutorials, want volgens mij heb je dat nog niet gedaan

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-01 21:16

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Vectoriseren is het gewoon namaken/overtrekken van je image in een bepaald programma. (illustrator/photoshop) Hiervoor zijn speciale tools. Meestal dingen als de pen tool. Zoek tutorials daar voor. Want je vraag is erg algemeen.

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Wat je doet met vectoriseren is van een bitmap een vectortekening maken. Trace from bitmap is de functie die Inkscape kent (gratis programma), LiveTrace is de optie binnen Adobe Illustrator (commercieel, professioneel en duur pakket).

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Adobe had toch ook een speciaal programma ervoor gemaakt?
Werkt trouwens niet altijd 100%, zelf overtrekken werkt vaak beter.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hallo Tommie79,

Ten eerste welkom op GoT. Voordat je verder gaat en een tweede topic opent, is het wellicht handig om een aantal zaken even door te nemen:

1. Je hoeft niet onder elke post te groeten, zie ook: Het algemeen beleid #reageren

2. Vectoriseren alleen zegt niet zoveel over je probleem. Zie ook: Het algemeen beleid #topicplaatsen. Probeer voortaan een beter beschrijvende titel te verzinnen en gebruik daar geen woorden als "probleem" voor.

3. Daarnaast vinden we het ook belangrijk dat je een aantal zaken vantevoren hebt gedaan en dat ook duidelijk kenbaar maakt. Zie wederom: Het algemeen beleid #topicplaatsen

Probeer voortaan eerst zelf iets uit te zoeken (met kreten die je blijkbaar wel hebt kunnen verzinnen), voordat je je toevlucht naar GoT zoekt. Wij zijn niet je persoonlijke helpdesk en willen ook niet steeds oplossingen aandragen die je zelf al hebt geprobeerd :)

Hoop dat met bovenstaande tips, je topics een stuk beter worden, waardoor je vanzelf sneller antwoord krijgt.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.