problemen HP Laserjet 2200

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kinderpindakaas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-03-2024
Ik heb hier een probleem dat mijn hp Laserjet 2200 printer steeds in storing slaat.
Alle 3 de leds branden en bij inhouden van beide knoppen, knipperen de 2 buitenste LED's.
Dit betekend volgens de handleiding "Memory configuration error".

Ik heb diverse reset pogingen gevonden op internet en allemaal uitgevoerd.
Ik heb de printer 15 minuten van de stroom afgehaald en toen weer aangesloten.
De printer komt dan weer netjes in zijn ready stand.
Ik kan dan wel gewoon een testpagina of word document afdrukken, maar zodra ik een website wil afdrukken slaat hij weer vast (alle drie de leds aan)

Iemand een idee wat ik nog zou kunnen doen?

• Vizorium-5
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-02 22:25

Vizorium-5

Framerate = Life

Kan het zijn dat het geheugen van de printer gedeeltelijk kapot is. Een word document (met alleen tekst) neemt weinig geheugen in t.o.v. een webpagina (met waarschijnlijk plaatjes.

Probeer eens een groot word document met plaatjes etc af te drukken. Probeer ook eens de web pagina te kopieren naar een word document, en dan af te drukken.

Als alles uit wordt wel goed gaat, is het geheugen waarschijnlijk goed. Zo niet, dan moet je het geheugen vervangen (als dit mogelijk is)

• kinderpindakaas
Ik ga het vanavond eens proberen.
In de printer kun je 2 extra stripjes geheugen steken of een harddisk.
Bij mij zit er helemaal niets in, dus ik vermoed dat er op de mainprint nog een soort intern geheugen aanwezig is. Het zou kunnen dat die stuk is, maar dit is niet echt vervangbaar helaas.
Ik betwijfel het of geheugen zomaar kapot kan gaan, die kans is wel heel erg klein. Ik heb het altans nog nooit van mijn leven meegemaakt. En als de spanning er 15 min vanaf is, zou je zeggen dat die ook zijn geheugen wel heeft gewist.

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-02 20:51

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Hier kun je de Service Manual vinden (eerste 6 hits), daar staan bijna alle foutmeldingen in, veel uitgebreider dan de gewone manual

[ Voor 3% gewijzigd door Basti504 op 17-09-2007 20:54 ]

...

• kinderpindakaas
Basti504 schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:54:
Hier kun je de Service Manual vinden (eerste 6 hits), daar staan bijna alle foutmeldingen in, veel uitgebreider dan de gewone manual
Ik weet niet hoe jij deze manuals gedownload krijgt?

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-02 20:51

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

sprucedesign schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:29:
[...]

Ik weet niet hoe jij deze manuals gedownload krijgt?
Speciaal voor jou ;)

Klik

...

Pagina: 1