Toon posts:

Casema Premium Inbelsysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Casema Premium nu al een tijdje en ik as erg benieuwd of iemand wist hoe het inbelsysteem werkt. 'tis eoa software pakket van NTS, 'Enternet' genaamd en het enige wat het doet is een ip-adres van de server ophalen en aan de kabelmodem hangen...
Dit moet toch op eoa wijze te omzeilen zijn? Dat je gewoon zonder in te bellen een directe verbinding hebt?
Ik vind het allemaal maar onzin dat inbellen ;)

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:39

amphora

Websites & Fotografie

Ben ik ook wel benieuwd na ja, niemand?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 23:56

qless

...vraag maar...

De enternet software is niks meer of minder dan PPP over Ethernet....(PPPoE), is dus niet alleen nodig voor het krijgen van een ip, maar voor de verbinding zelf.

(NB ik gebruik hier PPPoE onder Linux, doet precies hetzelfde, maar dan beter :) )

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
He hoe loopt bij jullie de verbinding?
ik heb nu zo'n 2 a 3 weken casema premium.
ben 24/7 online via een win2000 pc'tje. maar het gekke is: de hele week werkt het perfect. De snelhied is dik 28 a 30kb en de ping met online gamen is echt perfect zels sneller als adsl.

Maar in het weekend is het uien elke keer is de verbinding weg en een kwartier later werkt het weer ff.. het lijkt net of iemand de stekker er af en toe ff uit trekt.

Ik heb het idee dat er bij Casema iets mis gaat als er teveel mensen inloggen want het is heel gek dat ik die storingen alleen in het weekend heb.. En natuurlijk weet de Casema Helpdesk weer van niks :)

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:56
ben nu ongeveer 8 weken aan het instaleren voor casema:( want mijn eigen gebied is @home:9
volgens mij moet je met de software werken heb nog niet gezien dat het anders kan

wat de andere vraag betreft volgens mij worden alle abo's er eens in de zoveel tijd er af gegooid dan hou je die ip niet de hele tijd bezet ja dit kan volgens mij alleen casema bedenken ;)

• comprobot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 19:54
Casema is meesteroplichter !! :( :( |:(

Jarenlang heeft Casema problemen nooit verholpen. Zijn belofte is verbroken.
ouwe reclameuitdrukking: sneller dan isdn ...

www.xs4all.nl/~famtie/crashma.htm

www.tiedragon.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben behoorlijk tevreden met premium. Heel af en toe gooit ie me eruit, maar dat maak je met elke techniek wel mee. En snelheid is vrijwel altijd constant tussen 25 en 30 bij mij (utreg)
Pagina: 1