Websites onbereikbaar met direct ADSL van KPN

Pagina: 1
Acties:

• graziemille
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-11 00:10
Sinds vrijdag 14 september zijn sommige websites met een direct ADSL aansluiting van KPN niet meer bereikbaar.
Zaterdag de helpdesk gebeld, waarbij deze 'storing' ook al in het keuzemenu wordt genoemd.
Een helpdesk medewerker zegt dat de storing bekend is en "dat er aan wordt gewerkt; maar ja, in het weekend zijn er niet zo veel mensen beschikbaar..."

Op dit moment (maandagmorgen) zijn de websites nog steeds onbereikbaar (o.a. www.esprit.nl)

Een dergelijke storing zou voor een professionele organisatie als de KPN toch niet zo lang hoeven duren?
Ik kan me voorstellen dat bedrijven, die hierdoor onbereikbaar zijn, grote schade kunnen ondervinden.

Verwijderd

Bedrijven hebben meestal wel handige mensen (systeembeheer etc) die dit ondervangen door bijvoorbeeld de DNS gegevens aan te passen op de proxyserver etc.

Dat is dus ook mijn tip ;) , stel in je tcp/ip instellingen eens de servers van OpenDNS in (www.opendns.org) , als je niet op die website komt, even op GoT zoeken, in het IPB topic heb ik het ook al wel tig keer als tip gemeld :P ...