Toon posts:

Wireless netwerk key opzoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 3.418 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik vroeg me af of het mogelijk was bij een pc die al verbonden is met een wireless netwerk, die key op te zoeken. Mn vriendin heeft namelijk op kamers een draadloze verbinding, maar wil haar pc binnenkort formatteren. Als ze dat doet moet ze uiteraard opnieuw het draadloos netwerk opzoeken en de WPA key invoeren. Echter heeft ze geen idee waar de gegevens van de draadloos router liggen. Ik kan misschien wel de key resetten, volgens mij kan je vanaf een al verbonden pc in die router komen, echter dan zitten dus 8 mensen zonder internet :p . Oftewel iemand enig idee hoe ik de key kan achterhalen via welke de pc al verbonden is.

Grtz

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 00:57:
Hey,

Ik vroeg me af of het mogelijk was bij een pc die al verbonden is met een wireless netwerk, die key op te zoeken. Mn vriendin heeft namelijk op kamers een draadloze verbinding, maar wil haar pc binnenkort formatteren. Als ze dat doet moet ze uiteraard opnieuw het draadloos netwerk opzoeken en de WPA key invoeren. Echter heeft ze geen idee waar de gegevens van de draadloos router liggen. Ik kan misschien wel de key resetten, volgens mij kan je vanaf een al verbonden pc in die router komen, echter dan zitten dus 8 mensen zonder internet :p . Oftewel iemand enig idee hoe ik de key kan achterhalen via welke de pc al verbonden is.

Grtz
Begin eens bij de Wireless Properties. Geen idee verder van draadloze verbindingen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-03 15:24
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 00:57:
Hey,

Grtz
Ik heb even voor je gezocht, en heb hier een programma aangetroffen wat mijn web enabled password kan terug toveren voor het geval dat.
Enige "nadeel" is dat het wel een commercieel porgramma is, en ik ook de werking op wpa niet voor je kan testen. De shareware / trail bied je slechts tot een bepaalde lengte toegang tot het passwoord.

Misschien is het een poging, waard en eventueel het geld ook wel.

Ik verwacht niet dat je een tool zal vinden wat dit onder freeware voor je zal doen.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Als je inlogt op je access point kan je dat bijna altijd gewoon bekijken, en als dat niet kan dan is een nieuw wachtwoord misschien nog een optie? ;)

Het is overigens wel terug te halen maar gezien de grote mogelijkheid op misbruik ga ik je hier niet mee helpen.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
google 3e hit :P
http://www.nirsoft.net/utils/wireless_key.html

freeware wpa/wep key recovery
veel succes ermee!

CISSP! Drop your encryption keys!

• KamiKaaze
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-10-2025
SIW

System Information for Windows

http://www.gtopala.com/siw-download.html

Met het hierbovenstaande programma kun je de wpa/wep keys exporteren naar een text bestand.

Heb ik zelf ook al een aantal keer gedaan.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wat dit te zoeken heeft in WOS (operating systems) snap ik niet helemaal.

Misschien kun je dan beter even Windows Clients - Policy erop na lezen waar je topic aan moet voldoen.
Omdat er nu behoorljk wat schort aan dit topic doe ik 'm dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.