Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• heinie86
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-10 19:19
Ik heb een Archos 605 gekocht, daar zit van alles bij, geweldig apparaat....
Echter het opladen gaat via USB....iets waar ik totaal niet kwijt van ben. Voordat ik een docking ga kopen, wil ik echter vragen of het ook mogelijk is net als bij de ipod de usb ingang in een stroomaansluiting converter te plaatsen??
Zo ja, is dit niet afhankelijk van voltages of iets in die richting, of is dit te link? Als ik de batterij opblaas dan denk ik niet dat ik garantie krijg :D!
Alvast bedankt heren!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ja dit kan. Over voltages hoef je je geen zorgen te maken, want USB is standaard 5 volt. Elke converter zal dus hetzelfde leveren. Wel is het zo dat niet iedere adapter werkt, want de meeste fabrikanten bouwen trucjes in om ervoor te zorgen dat alleen hun adapter werkt. Je bent het best af met een adapter waarmee je zelf de polariteit kunt regelen.

• heinie86
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-10 19:19
Dan is het zeker ook zo dat als ik hem op die manier aansluit hij redelijk langzaam laadt? Omdat het maar 5 volt is?
Het is natuurlijk te overwegen, docking kost ook redelijk wat geld om eerlijk te zijn.

• RoD
  • Niet online

RoD

Een echte netstroomadapter zal waarschijnlijk sneller laden ja. Maar ik denk niet dat er verschil zit tussen de normale manier van USB opladen en dmv een USB-adapter.

• bmaarten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-01 13:41
Het duurt via een adapter via de usb erg lang..Heb hem nu 4 uur aan de lader en is maar half vol..

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat voor adapter heb je? Toevallig eentje die een laag amperage geeft?

• ricadelic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-06-2022
voltage van de adaptor is 5V Stroom 1.6A
Pagina: 1