Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nog even over navigatie...

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Krijg van de week via de post mn n95 van tmobile, en ben me dus al een beetje aan het inlezen. Super forum trouwens, alleen zo groot dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie, vandaar dus nog even een vraagje over de reeds veelbesproken navigatie.
Ik heb nu een mda waar ik zakelijk mee bel en een e-ten waarmee ik prive mee bel en navigeer (tt nav 5 series). Deze twee apparaten wil ik beide vervangen door de n95. Nu heb ik echter tmobile laten weten dat ik mn web 'n walk abbo wil opzeggen omdat ik dat amper gebruik. Weet nog niet waarmee ik ga navigeren, in principe geen probleem als ik hier wat extra's moet voor betalen, alleen is een constante internet verbinding voor mij wel een probleem. Ook al had ik mn internet abbo gehouden, ik zit / rij meer in t buitenland dan in nederland dus dat wordt dan wel weer erg duur...
Iemand suggesties?
Alvast bedankt!
Dakrido

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:43
Ik mis een duidelijke vraag?
Voor navigatie heb je normaliter geen internetverbinding nodig.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
De N95 werkt als ik het me goed herriner met een soort van Google Earth navigatie, dus heb je wel internet nodig.

Ik weet alleen niet of je dan ook bv TomTom zou kunnen installeren.

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
N95 = GPS dus zonder Internet kan je navigeren.
http://www.letsgomobile.org/nl/reviews/0015/nokia-n95/pagina3/

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Verwijderd

lees het n95 topic eens rustig door zou ik zeggen. niet vervelend bedoeld maar daar staat erg veel informatie ook over mogelijkheden qua navigatie.

Verwijderd

Genoeg tips lijkt mij :)
Je vraag is imo erg onduidelijk en dat ook mede de rede waarom ik je topic sluit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.