Toon posts:

[Vista] Pijltje bij snelkoppelingen weg'tweaken'

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al aangeeft: Ik heb Vista (Home Premium).
Met WinXP kon ik mooi met TweakUI de pijltjes bij de snelkoppelingen weghalen zodat ik alleen het icoontje had, en niet het dingetje ervoor.
TweakUI kan nog niet echt met Vista overweg, maar ik wil toch wel graag die witte dingetjes ervoor.
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Ik heb al gegoogle'd, maar ik vind niets (misschien dat ik de verkeerde zoektermen gebruik).

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:42

Speedmaster

Make my day...

Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:06:
Zoals de titel al aangeeft: Ik heb Vista (Home Premium).
Met WinXP kon ik mooi met TweakUI de pijltjes bij de snelkoppelingen weghalen zodat ik alleen het icoontje had, en niet het dingetje ervoor.
TweakUI kan nog niet echt met Vista overweg, maar ik wil toch wel graag die witte dingetjes ervoor.
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Ik heb al gegoogle'd, maar ik vind niets (misschien dat ik de verkeerde zoektermen gebruik).
Wat dacht je van Vista shortcut arrow?

Klik

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-03 22:21

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je hebt idd heel erg de verkeerde termen gebruikt. Google "vista shortcut arrow" geeft al snel bijna 600k aan resultaten. Op GoT had je ook al zat kunnen vinden eigenlijk. Zelfs als je voor TweakVi ging zoeken, had je het gevonden in de meuktracker.

Commandline FTW

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

TweakVI bijvoorbeeld?

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
Note to self: 8)7
Iedereen bedankt, het werkt nu.

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-03 23:42

MaxPoweR

-=StopTech=-

Pagina: 1