modem direct doorlinken naar hub in stealthmode?

Pagina: 1
Acties:

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 10:55
ik vraag me af of het mogelijk is om vanuit de kabel modem direct aan te sluiten op een hub en daaruit 2 of meer pc aan te sluiten zonder dat ze het merken (hierbij dacht ik zo van no sharing van mappen en beide pc dezelfde naam en password )
zonder eentje server te maken (dus ik hoef dan geen een aan te laten staan )
graag uw reactie

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 19:29

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Ja aansluiten op een hub kan tenminste bij een Com21 Kabelmodem wel.
MAAAAAAR je hebt ten alle tijden een servertje nodig die NAT ( of PAT ) gaat doen, dit omdat het kabelmodem maar op 1 MAC of IP adres reageerd en je dus nooit meer dan 1 p.c. in je netwerk toegang kunt geven ( of je moet continue met een Netwerkkaar heen en weer willen lopen of van IP blijven veranderen kortom NIET PRACTISCH )

Sucses

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 13:46
Ik geloof dat een com21 modem tot 8 computers aan kan, maar dan moet je van je provider ook ip-nummers voor die computers krijgen.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 10:55
Toevallig heb ik een com21 kabelmodem ,dus moet ik toch maar nog een ip adres aanvragen KUT kost me wel een tientje extra per maand
thx guys

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!