Toon posts:

P4 1.7GHZ + 226BW Samsung monitor ERROR

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik ben hier nieuw blabla,

Ik heb een p4 1.7 ghz 512 mb ram 5200 FX nvidia met daarop zo'n widescreen 226bw samsung scherm.
En dan zit ik te spelen met windows xp resoulites 1640x met COD2[640 resoluties] en dan werkt hij soms heel goed en dan de andere keer loopt het spel vast en dan zie ik me beeldzwart worden en zie ik rechts onderaan van de scherm de AAnzetknop knipperen alsof hij geen beeld kan vinden. Dan druk ik op RESET en dan hoor ik de computer paar korte Piepjes maken en dan zie ik geen beeld. En dan zet ik hem uit voor 10 minuten en kom ik weer terug dan doet hij het weer wel en soms als ik hem weer opnieuw opstart zie ik tijdens het opstarten met dat
[ Zwarte achtergrond en witte letters waar je op
DEL kan klikken voor biossetup]
dan zie ik de fout: Monitor ERROR
En mijn vraag is waar kan dit toch aanliggen?

En op welke forum kan ik vragen stellen over goede Game-PC samenstellingen met prijzen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2007 21:22 ]

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-07 20:46

Mojo

The Power Within

Als je het opnieuw probeerd met fatsoenlijk Nederlands, wat meer interpunctie dan is er van je verhaal nog iets te maken.

Daarnaast is je Samsung 226BW 1680 x 1050. Je videokaart zal voor de meeste spellen daar te traag voor zijn.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• DrBOB101
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-07 22:20
Zo...jij bent goed in lange zinnen maken!

spoiler:
Je videokaart is brak; hoe nieuw is nieuw als je je op "Maandag 19 september 2005" aangemeld hebt?

Diagnose onbekend, maar uiteindelijk komt alles goed.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Sorry, maar hier kan ik geen wijs uit worden...

Lees * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * en Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens goed door en open eventueel een (duidelijk) nieuw topic als je er dan nog niet uit komt :)

Dit topic is gesloten.