Toon posts:

Kan ik internetten, icqen als ik een cd brandt?

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik internetten, icqen als ik een cd brandt? Ook als ik van Mp3 naar audio cd doe met Easy Cd creator? Ik heb een Amd 900 Mhz 128 mb internet een 30 GB 7200 rpm en een 8x4x32 brander

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-04 14:19

Vidra

Vragen?

Ik kan zelfs quaken als ik brandt, maar ja ik heb weer SCSI en BurnProof, maar zelfs als ik gewoon vanaf SCSI :) brandt gebeurt er niets.

Maar met IDE, ik heb geen idee, probeer het zou ik zeggen. Het kan je maximaal maar 1 cdtje kosten. :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-04 00:17

riffey#4

aka Beever#4

Ik doe het wel (Duron@850, 196 mb, 8*4 brander)
Probeer het een aantal keer met een rewritable. En daarna met een recordable.
Wel oppassen dat je niet op vage "zware" sites terechtkomt.
En hou de buffer een beetje in de gaten (bij Nero kun je dat goed zien)
En als je het niet vertrouwt: ga ff een kop koffie drinken tijdens het branden. Je bent toch in 10 minuten klaar.

[edit]
rechtstreeks MP3 branden doe ik niet, ik maak er eerst altijd wav's van, dan maak een image en die brand ik.

Verwijderd

Jij kijk gewoon naar je Buffer sequence, als ie niet verandert en steeds op 100 % blijft, dan is er niks aan de hand ;)

Verwijderd

tuurlijk kan dat...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-05 12:38
Moet makkelijk willen, in mijn oude pc zit een HP 8100i en ik brand daarmee gewoon op 4x met volle buffer terwijl internet en IRC (en icq) gewoon doorloopt. Nu helemaal uit ze zorgen, SCSI is :9

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

moet wel gewoon kunnen, maar niet zo lekker met Easy cd Creator...
Met Nero gaat het (naar mijn eigen ervaring) veel beter, loopt nl. nooit vast...

maar het kan wel jah
Pagina: 1