Netgear Router WGR614 V6 Forward Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:17
Nou, ik heb sinds kort een nieuwe router van Netgear (WGR614 V6). Ik heb eerst altijd sitecom routers gehad, waarmee ik trouwens nooit problemen had. Nu heb ik geprobeerd de nodige poorten te openen, maar ze blijven echter dicht en ik weet niet wat ik fout doe. Ik heb zelfs de range 1-65534 geprobeerd en toen willekeurige poorten getest. Alles bleef dicht. Iemand die me kan helpen?
Afbeeldingslocatie: http://vipeax.org/router/router.png
Afbeeldingslocatie: http://vipeax.org/router/ipconfig.png

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hier al gekeken: Het Grote Poortmappingsverhaal? Hoe getest?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Paprika
Een gameserver op willekeurige poorten gehost en geen 1x werkte ie buiten me LAN.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Paprika schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:58:
Een gameserver op willekeurige poorten gehost en geen 1x werkte ie buiten me LAN.
Dat is geen testen... Kijk in het topic wat ik je gaf, en in de FAQ. Ga op zoek naar software firewalls die kunnen storen, en gebruik dingen als grc.com. Hiermee moet je genoeg hebben om zelf aan de slag te kunnen gaan :)

(ADSL of kabel? Routerend modem of niet? En nog veel meer dingen die je moet uitzoeken)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Paprika
Ik heb grc.com en whatsmyip.org/ports/ gebruikt. Alles geeft Connection Refused. Ik heb kabel en het enige wat veranderd is, is de router. Ik heb veel ervaring met poorten ik kom er nu met deze router gewoon niet wijs uit. Ik heb ook de DMZ server en SPI firewall uitgezet.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Software firewall? XP of Vista bijvoorbeeld. Of een Norton product?

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 16-09-2007 19:11 ]

• bassie91
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-01 22:27
Zit er vóór die Netgear router toevallig een modem met een ingebouwde firewall? Of misschien draait er een firewall op je computer die alles tegenhoudt.

• Paprika
Geen firewalls op me PC iig. Hoe zou ik evt kunnen checken of me modem een firewall heeft? (Apart gezien ik voor de nieuwe router geen problemen had)....

• Paprika
Nou ik kan wel de Remote Management poort naar mijn pc zetten en daarvoor een custom poort kiezen. En deze is volgens Whatsmyip.org ook open. Het ligt dus niet aan het feit dat ie de IP-adressen van de LAN door elkaar haalt of iets dergelijks.
Pagina: 1