Toon posts:

2 vid kaarten en fullscreen TV uit probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
groepie,
kep een G200 en een TNT, die laatste met TV uit als ik een filmpje wil draaien en ik switch naar fullscreen komt ie altijd op de g200.....en dat wil ik dus niet. in een venster kan ik hem gewoon naar de ander video kaart slepen maar bij fullscreenplay komt ie dus altijd op de verkeerde kaart en dus niet op tv....verschillende players geprobeerd en tvtool doet ook wat ie zou moeten doen.....any ideas???????

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-05 06:46
Ervoor zorgen dat je tnt de primaire kaart wordt. Heb zelf dit prob ook gehad.

Verwijderd

Topicstarter
tja, maar de tnt heeft bagger 2d kwaliteit
dus mn windows desktop wil gewoon op de matrox......iemand een idee????

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Windows 2000 installeren?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Topicstarter
win2000 draait hier al een jaartje
snap ook niet wat je bedoelt.........

kom!, leg eens uit

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Onder Windows98 had ik hetzelfde probleem. Onder Windows2000 werkt het bij mij goed.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-05 06:46
Op zondag 11 februari 2001 19:23 schreef DaBuzzzzz het volgende:
tja, maar de tnt heeft bagger 2d kwaliteit
dus mn windows desktop wil gewoon op de matrox......iemand een idee????
Ik heb het nooit voor elkaar gekregen om full screen te kijken op de secundaire kaart. Ik zet um gewoon nu ff om.
Is misschien wat werk maar erg storend vind ik ut niet.

<edit> Moet je anders ff meeltje sturen naar de fabrikant van je videokaart misschien hebben die een oplossing.
Ik kreeg in ieder geval te horen dat het niet kan.
</edit>

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:12
Gewoon als je de TV-out wil gebruiken even de TNT primair maken, daarvoor hoef je niet eens opnieuw op te starten, dus wat is het probleem?

Verwijderd

Topicstarter
jammers.......ok tnt primair maken werkt....maar tnt zit op 17 inch monitor en matrox op 21, met veel hogere reso (moet sowieso ivm tv output op 800 600, elke keer dat ik dus de tnt primair maak, is me desktop naar de klote (je weet wel alle iconen doorelkaar)
dan dus maar globaldivx player gebruiken...die vult het hele scherm ook in niet fullscreenmode....maar ik hou me aanbevolen als iemand nog suggesties heeft...
bedankt alvast enzo

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:51

E-Vix

Nu met sneeuw!

In je bios moet je de optie "Video boot from AGP" omzetten naar "Video boot from PCI"

Dan wordt de andere kaart dus echt je primaire kaart, en is je probleem opgelost.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
neen helaas, zo werkt het niet

hmmzzzzz...ik heb weer eens wat

Verwijderd

Topicstarter
goh, zeker geslapen:Z:Z:z:z

DaBuzzz:z:z:Z

• Tjark
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

De oplossing die bij mij wel werkt:

ga naar http://www.realtimesoft.com/ultramon/ en download ultramon. Dit is een zeer handig tooltje voor multimonitor users. 1 van de tofste features: met ctrl-alt-0 kun je een programma van de ene monitor naar de andere monitor gooien.
Zo kun je eerst door bv mediaplayer je filmpje fullscreen op je primary zetten, dan ctrl-alt-0 en voila: fullscreen op je secundary monitor :)
Met de laatste versie ultramon kun je zelfs ICQ naar het secundaire scherm brengen *D

Verder nog: http://www.realtimesoft.com/multimon/ de site voor multimonitor liefhebbers.

*insert signature here

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

Op zondag 11 februari 2001 20:10 schreef ThaBuz het volgende:

[..]
<edit> Moet je anders ff meeltje sturen naar de fabrikant van je videokaart misschien hebben die een oplossing.
Ik kreeg in ieder geval te horen dat het niet kan.
</edit>
Dit is meestal afhankelijk van de software: veel softwaremakers testen niet op multimonitorsystemen waardoor je af en toe raar gedrag krijgt. Maar ja, 1maal 2 monitors gewend, dan wil je niet meer terug :D

*insert signature here

Verwijderd

Topicstarter
TJARK!!!

je bent en kanjer....! dit werkt en is veel handiger dan dat switchen tussen primaire en secundaire schermen waarmee je je desktop naar de klote helpt

TANX MAN!!!

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

Jaja... tis handig: ik weet het *D

*insert signature here

Verwijderd

Topicstarter
Tjark,

nog één ding, registratie is wat lastig
met de kredietkaart gaat niet lukken en
voor buitenlanders si het zowieso een crime
suggesties?? of blijft dat ding na de 30 dagen gewoon werken??

Massel
Pagina: 1