Toon posts:

Asus F3SV met DVB-T?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een Asus F3SV-AS018C laptop.
Er zit een goudkleurig poortje op met daaronder de tekst "TV".

Ik vraag me af of ik hiermee ook DVB-T ontvangen en kijken kan?
Want ik heb dit soort poortjes op internet vaker gezien bij DVB-T.

Op de driver CD zitten tuner drivers maar verder kan ik er niets over vinden. Ook niet in de handleiding.
Ik heb contact gehad met Asus support en ze wisten het zelf ook niet (echt een stelletje kneuzen).

Ik heb het vermoeden dat het wel mogelijk is.
Als ik mijn laptop op de Engelse Asus website op zoek (op de Nederlandse kan ik hem niet vinden) staat er wel Built In DVB-T maar daar staat niet voor welke modellen.

Maar zijn er meer mensen met deze laptop die hier meer van weten?
Ik ben benieuwd.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:01
Wel eerder aan het licht gekomen. Volgens mij is die optioneel en zit alleen de aanluiting er zonder de verdere hardware erachter. Dus zolang je nisk raar shebt gelezen bij het bestellen hierover heb je het 90% zeker niet.

• BizonKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-03-2025
Sorry, ik kan je niet helpen. Maar ik wou je wel vragen of je iets meer kan zeggen over de batterij. Is de duur echt zo slecht als gezegd wordt?

Verwijderd

Topicstarter
Op de website waar ik hem gekocht heb stond niet vermeld dat er een tuner inzat.
Dus waarschijnlijk niet dan.

De batterij:
Ben ik wel tevreden over. Op de "Battery saving" mode haal ik 2 uur.
Op High Performance een uur denk ik.
En als je gaat gamen is ie in een half uur leeg maar goed.

Ik zit meestal gewoon op het stroomnet aangesloten dus.
Volgens mij is dit niet bijzonder?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:01
2 uu rlijkt me normaal. Ik haalde 2.5 met een 8 cell, dit is een 6 cell. Ondertussen haal ik weer minder ivm Vista, dat merk ik ook weer wel. Mn laptop is al minder zuinig lijkt me.

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Maar is 'Battery saving' mode niet dat de brightness superlaag is etc. ? Want dan is het wel heel erg kort. Ik kon met mijn 8 cel volgens mij wel ongeveer 3,5+ uurtjes mee ofzo toen. Ik gebruik mijn laptops bijna altijd op de hoogste brightness. Zelfs een celeron gaat ongeveer wel +-1,5 uur mee (icm 6-cel). En die zijn echt een stuk minder zuinig.

[ Voor 13% gewijzigd door BoyzNDaHood op 16-09-2007 21:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Battery saving is wel een stuk minder brightness maar genoeg om goed te kunnen werken. Ook als het donker is.
Het scherm is een grote + aan deze laptop naar mijn mening.
Pagina: 1