Toon posts:

Verhuizing en vaste nummer overzetten naar andere

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Volgende situatie schets:

Nu op huidig adres:
KPN Bel Budget abo + Orange ADSL 20 Mbit

Eind november sleutel van een nieuwbouwwoning en is de wens:
Huidig vaste telefoonnummer meenemen naar andere aanbieder (dan KPN) voor internet + bellen abonnement, waarschijnlijk wordt dit dan Tele2 of weer orange. Indien weer orange gaat mijn voorkeur uit naar nu opzeggen en dan opnieuw aanvragen op nieuwe adres (vanwege nieuw aparatuur en vaak sneller leevring in tegenstelling tot verhuizen van huidige zooi)

Is dit mogelijk? Ik heb alles afgestruind, maar info betreffende een situatie als deze is niet te vinden (tot op heden).

Thnx alvast,
Gr, Peter

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:55
Heb je de helpdesk al gebeld?

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
eerst verhuizen, dan porteren, scheelt een hoop shit

PSN: djmurcielago

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
Ik zou gewoon je abbo laten verhuizen en omzetten naar zo'n abbo met telefonie en je nummer dan laten porteren. Let wel op dat je dan niet zelf je KPN abbo opzegt. Dan ben je namelijk je nummer kwijt!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Lees even de regels door, groetjes onder een posting is niet de bedoeling.

Het algemeen beleid #groeten

Verder is dit best wel te vinden op GoT of stel een specifieke vraag in een topic van een specifieke ISP/product. Het is een vrij standaard situatie die je hier hebt, verhuizen is niet zo'n schokkende zet voor telefonie en ADSL. Al kan het administratief wel een bende worden als je het niet op tijd regelt.

En verder informeren bij de partij (pagina of helpdesk) waarvan je iets wilt afnemen. GoT is geen algemene vraagbaak natuurlijk.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.