Anno 1701 - Nederlandse Patch

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 20:40
Sinds een paar weken speel ook ik Anno 1701. Ik heb soms last van crashes (spel gaat terug naar windows). Ik zou graag upgraden naar de nieuwste patch van het spel 1.02. Jammer genoeg kan ik de nederlandse patch nergens vinden.

Als ik probeer om vanuit het spel de aangegeven patches te downloaden krijg ik de melding dat het niet de juiste taal is. Als ik de andere internationele patches probeer, krijg ik dezelfde melding.

Heeft iemand ook last van het probleem? Zo ja...Weet jij een oplossing. Ik heb diverse zoektochten op google geprobeerd maar nergens lijkt het antwoord te staan. Ik heb ook geprobeerd om contact op te nemen met Sunflowers maar ook dit leverde geen bevredigend antwoord op.

Zie de reactie van Sunflowers....

Arthur van Adrichem,
Aufgrund von technischen Umstellungen ist der Mailsupport zurzeit nicht moeglich. Bitte kontaktieren Sie die telefonische Hotline, deren Nummer Sie im Handbuch finden. Unten sind die Details Ihres Tickets angegeben. Stellen Sie bitte sicher, dass die Ticket ID stets im Betreff-Feld angegeben ist.

Due to technical reorganisation our mail support is currently unreachable. Please contact the phone hotline. The number you will find in the manual. Listed below are details of this Ticket. Please make sure the Ticket ID remains in the subject at all times.

Ticket ID: MVC-383814
Betreff: Patch 1.02 for dutch version
Abteilung: ANNO 1701 / 1701 A.D.
Prioritaet:Urgent
Status: Open

Sie koennen den Status dieses Tickets ueberpruefen oder darauf antworten online auf:http://support.sunflowers.de/index.php?_m=tickets&_a=viewticket&ticketid=33914
E-mail: *****************
Passwort: ***************

Lassen Sie es uns wissen, wenn wir Ihnen behilflich sein koennen,

SUNFLOWERS GmbH

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 20:40
Subtiel kickje? Ik kan echt geen oplossing vinden en ik weet dat er op tweakers mensen zijn die dit spel ook spelen. Het bellen naar een helpdesk voor een paar euro per minuut (echt waar) is geen echte optie.