Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Joomla inlog problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben een beetje aan het spelen met Joomla... en nu krijg ik de volgende melding als ik probeer in te loggen:

You need to login. If PHP's session.auto_start setting is on or session.use_cookies setting is off, you may need to correct this before you will be able to login.

Dus ik een beetje googlen en toen las ik ergens dat ik mijn php.ini file op mijn hosting server moet zetten en dat ik de onderstaande info in die your php.ini file moet zetten...

session

; Initialize session on request startup.
session.auto_start = 0

; Whether to use cookies.
session.use_cookies = 1

Ik kon dus geen php.ini vinden... ik weer googlen en daar kwam uit dat ik naar mijn hosting oest mailen... Dus ik dat doen... En toen kreeg ik het volgende mailtje van trans-it terug:

Dit kunt u zelf doen door een .htaccess bestand aan te maken op de FTP server in dezelfde map als de Joomla installatie. Plaats hierin de waarde: php_flag session.auto_start 0

Maar dit snap ik niet... Er staat geen .htaccess in mijn joomla map... wel een htaccess.txt... moet daar die regel in zetten??? zo ja.. waar dan????

IIG bedankt voor het lezen!!! :)

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Je moet gewoon zelf even een bestand maken dat .htaccess heet, en daarin de regel zetten die je hebt doorgekregen. Koekje. :)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
dat .htacces bestand openen en onderin php_flag session.auto_start 0 erbij zetten.
Dan dat bestand renamen naar .htacces
Met punt ervoor en zonder extensie.

[ Voor 5% gewijzigd door seamus21 op 16-09-2007 15:25 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

• Duroth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04-2016

Duroth

No rest for the tweaked

1. Verkeerde forum?

2. Als er inderdaad een .htaccess.txt in je Joomla map staat, zul je hem inderdaad hier in moeten zetten. Dit bestand moet je dan vervolgens wel hernoemen naar .htaccess (een lege filename met de 'htaccess' extensie). Dan zou het moeten werken, tenzij...

3. ... Je host geen PHP ondersteuning heeft. Onwaarschijnlijk, maar het zou kunnen. Al neem ik aan dat de helpdesk van je host je dit wel zou hebben verteld.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Maar dit snap ik niet... Er staat geen .htaccess in mijn joomla map... wel een htaccess.txt... moet daar die regel in zetten??? zo ja.. waar dan????
kun je toch zelf aanmaken?
en die .txt is niethetzelfde als .htaccess.

• japaveh
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-11 23:17

japaveh

Jield BV

seamus21 schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:24:
dat .htacces bestand openen en onderin php_flag session.auto_start 0 erbij zetten.
Dan dat bestand renamen naar .htacces
Met punt ervoor en zonder extensie.
Dan zou ik er wel htaccess van maken ;)

Solo Database: Online electronic logbook and database system for research applications

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 12:59

zomertje

Barisax knorretje

.htaccess dus :P
Kun je niet gewoon inloggen? Ik heb niet zoveel hoeven doen om er in te komen. Ik heb wel een .htaccess, maar dan om nog wat zaken te verbieden. Joomla is nogal interessant om te hacken en dichttimmeren en altijd update is wel nuttig.

mv > Webdesign, Markup & Clientside Scripting

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het!!!!!!!!!!!!!!
Het was zo simpel als jullie zeiden...
Bedankt O+
Pagina: 1