DVD-speler hele tijd aan?

Pagina: 1
Acties:

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-02 10:29
Hallo,

mijn dvd-speler doet het al een tijdje niet meer. Als mijn pc opgestart is dan brandt het licht de hele tijd, als of het in werking is, maar het knippert niet. Er zit geen dvd of cd vast. Ik keek in mijn pc of er een aansluiting verkeerd was, maar alles klopt. Heb er niet aan gezeten en opeens werkt het niet meer. Ook op de pc kan hij de dvd speler niet vinden. Toch staat het licht de hele tijd aan.

De stroomkabel en IDE kabel vervangen zonder resultaat. Heb een cd speler aan diezelfde IDE kabel gezet een die deed het wel. Niets veranderd in de BIOS. Forums, topics en google rondgekeken zonder enkel resultaat.

Wat kan er nou mis zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door melkislekker op 16-09-2007 15:22 ]

Verwijderd

DVD drive kapoet... lijkt me vrij duidelijk :?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:59
IDE kabel andersom geprobeerd, wil ook wel eens voor vage probleempjes zorgen.

• melkislekker
Ja, heb het andersom ook geprobeerd. Helemaal geen effect, Licht brandt de hele tijd, pc kan het niet vinden, en de speler gaat niet open.

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb je dit euvel ook met de dvd-drive (uit je topicstart) in een andere pc, zodat je uit kan sluiten of het aan de drive of aan het mobo ligt ? Natuurlijk wel op de juiste manier aansluiten :)

[ Voor 16% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 16-09-2007 19:49 ]

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

ThinkPadd schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:24:
IDE kabel andersom geprobeerd, wil ook wel eens voor vage probleempjes zorgen.
Dat is alleen bij FDD's zo, de meeste IDE kabels kun je niet eens verkeerd omdraaien.

@TS :

Kapot.

• melkislekker
Exorcist schreef op zondag 16 september 2007 @ 23:25:
[...]

Dat is alleen bij FDD's zo, de meeste IDE kabels kun je niet eens verkeerd omdraaien.

@TS :

Kapot.
Denk t ook :'(

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• melkislekker
Pagina: 1