Ik ben op zoek naar een programma, dat taken via xml kan schedulen in windows xp. Ik heb al veel tooltjes geprobeerd, maar geen van hen heeft xml-support oid, en omdat ik vanuit een intranet bepaalde programma´s wil kunnen schedulen, heb ik dat echt even nodig. Iemand een gouden tip?
Was even [google=task scheduler xml xp] te moeilijk?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
[sarcasm mode]Nee hoor, maar bedankt voor de tip.Spider.007 schreef op zondag 16 september 2007 @ 15:36:
Was even [google=task scheduler xml xp] te moeilijk?
Uiteraard heb ik al die opties al geprobeerd, maar de resultaten zijn ofwel voor een Vista scheduler, ofwel hebben geen xml-implementatie (hibase werkt met een of ander raar fileformat), ofwel gaan over de normale XP scheduler, ofwel zijn techsupport vragen.
Ik ben al de hele dag aan het zoeken naar een geschikte oplossing en heb al een stuk of 10 tools geïnstalleerd en getest. Ik stel mijn vraag hier dus niet voor niets. Als je geen zin hebt om antwoord te geven, verplicht niemand je om dat te doen.
Waarom meld je in je topicstart niet dat je al gezocht hebt op Google, en welke tools je al geprobeerd hebt? Op die manier kan je voorkomen dat mensen met opties komen die jij allang hebt geprobeerd; door dit echter niet in je topicstart te vermelden maak je het niet echt makkelijker. Lees anders Policy: Alle regels die op het forum gelden even door voor een aantal tips over het maken van een goede topicstart; als je die tips had gevolgd had ik mijn Google-vraag nooit hoeven stellen
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Tja, het feit dat ik hier de vraag stel, zegt imho genoeg, maar goed. Ik dacht dat mijn vraag redelijk specifiek was. De vraag is per slot van rekening niet 'hoe vind ik een schedule tool voor windows xp met xml-support?'
Anyway, als iemand namelijk weet dat een bepaald tooltje xml-support biedt (de eerste 10 pagina's van de google resultaten leverden niets op) en me de link ernaartoe kan geven, dan heeft hij daarmee mijn vraag beantwoord.
Anyway, als iemand namelijk weet dat een bepaald tooltje xml-support biedt (de eerste 10 pagina's van de google resultaten leverden niets op) en me de link ernaartoe kan geven, dan heeft hij daarmee mijn vraag beantwoord.