Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Voor dat fotowinkelen zou ik toch voor die 7200 RPM gaan, maar voor het Internetten lijkt me die 20 GB toch aantrekkelijker...
Ik zou voor de 7200 toeren gaan. En anders wees je toch even stout en geef je net iets meer geld uit voor een 20 GB 2700 rpm??
Zelf bazuin ik al de hele tijd rond dat mijn Maxtor 13GB 7200 tpm mijn oude PC nieuw leven heeft ingeblazen!
Als je goed backuped op CD's zie ik op dit moment niet in waarom je voor de 20GB zou gaan.
Zelf ben ik een profesionele fotowinkel gebruiker voor internet afbeeldingen.
Denk dat als je drukwerk doet dat een schijf niet groot genoeg kan zijn.
Als je goed backuped op CD's zie ik op dit moment niet in waarom je voor de 20GB zou gaan.
Zelf ben ik een profesionele fotowinkel gebruiker voor internet afbeeldingen.
Denk dat als je drukwerk doet dat een schijf niet groot genoeg kan zijn.
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Verwijderd
IBM 20GB 5400rpm 315.00
IBM Deskstar 15Gb 7200rpm 329.00
IBM Deskstar 20Gb 7200rpm 479.00
Ik zou voor de 15gb 7200rpm gaan.
( bron www.prijsindex.net )
IBM Deskstar 15Gb 7200rpm 329.00
IBM Deskstar 20Gb 7200rpm 479.00
Ik zou voor de 15gb 7200rpm gaan.
( bron www.prijsindex.net )
15 gb 7200 rpm it is..
dan nu de vraag welke
dacht zelf aan de Quantum LM
dan nu de vraag welke
dacht zelf aan de Quantum LM
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Scorpion, kap nou eens gewoon met dat spammen... plz...
Ennuh, ja ik zou ook voor de 15 gb gaan.... Die Quantums schijnen idd goed te zijn.. IBM ook wel...
Ik hoop maxtor ook want die krijg ik 1tje
Ennuh, ja ik zou ook voor de 15 gb gaan.... Die Quantums schijnen idd goed te zijn.. IBM ook wel...
Ik hoop maxtor ook want die krijg ik 1tje
Verwijderd
Bij Xenon Webstore is een 20GB 7200 RPM Western digital voor 345 te koop... echt spotgoedkoop!
De laatste keer dat ik geheugen heb besteld bij xenon kreeg ik 4X16MB EDO ipv 4X32!
Ga toch gewoon naar een normale winkel
Ga toch gewoon naar een normale winkel
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Ik weet niet of jullie het weten. Ik neem even IBM al voorbeeld (andere fabrikanten hebben dit ook). De 5400 rpm schijf heeft een dichtheid van 15 gigabit/inch2. De 7200 rpm schijf heeft een datadichtheid van 11.5 gigabit/inch2. De snelheid van de 5400 rpm schijf is 32 mb en die van de 7200 rpm schijf 37. Ik heb nu een 20 gig 5400 rpm van IBM (die overgens sneller is dan de meeste 7200 rpm schijven) besteld voor 291,40 incl. verzendkosten. Er zijn zelfs gevallen dat de 5400 rpm schijf sneller is dan een 7200 rpm van de zelfde fabrikant (zelfde capaciteit).
Scorpio EIKEL, zout eens op met je foute informatie, we weten wel dat je je site wilt promoten, maar een tweaker weet wel dat er verschillende IBM deskstars zijn!!!!!!! En de ene is niet even snel als de ander, dus als jij niet neer zet welk typenummer het is, weten we nog niets. Je bent appels en peren aan het vergelijken. Je bent een misselijkmakend mannetje! Dus mensen, kijk gewoon bij de pricewacht van tweakers, daar heb je meer aan.
Owja, mijn schijf komt van http://www.takeitnow.com sommige mensen hebben er problemen mee, maar je moet gewoon kijken of ze op voorraad zijn, dan gaat het meestal wel goed. En die prijs van 315 is dus veel te hoog Scorpio, EIKEL. Mijn schijf komt neer op f 273,775 incl. btw
Scorpio EIKEL, zout eens op met je foute informatie, we weten wel dat je je site wilt promoten, maar een tweaker weet wel dat er verschillende IBM deskstars zijn!!!!!!! En de ene is niet even snel als de ander, dus als jij niet neer zet welk typenummer het is, weten we nog niets. Je bent appels en peren aan het vergelijken. Je bent een misselijkmakend mannetje! Dus mensen, kijk gewoon bij de pricewacht van tweakers, daar heb je meer aan.
Owja, mijn schijf komt van http://www.takeitnow.com sommige mensen hebben er problemen mee, maar je moet gewoon kijken of ze op voorraad zijn, dan gaat het meestal wel goed. En die prijs van 315 is dus veel te hoog Scorpio, EIKEL. Mijn schijf komt neer op f 273,775 incl. btw
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Stropdas;
Over de deskstar types, die tip kreeg ik vandaag dus al in een andere GoT thread, heb deze doorgevoerd, en is morgen te zien op de site.
Ik denk dat jij hier het misselijk mannetje bent, omdat jij degene bent die persoonlijk wordt.
Over de deskstar types, die tip kreeg ik vandaag dus al in een andere GoT thread, heb deze doorgevoerd, en is morgen te zien op de site.
Ik denk dat jij hier het misselijk mannetje bent, omdat jij degene bent die persoonlijk wordt.
Ik heb je er al een keer eerder op aangesproken, eerst om je te helpen en zo. Maar als je gaat spammen ben je fout bezig. Bestudeer nou maar eens wat Tweakers.net heeft in de pricewacht en pas je site er op aan, dan praten we verder.
Even een aanvulling
Hier kwam dat stukkie vandaan: http://gathering.tweakers.net/Forum1/HTML/004202.html
Even een aanvulling
Ja, en het is jouw site! En dan moet je van een ander horen dat je er een hebt gemaakt? dat wist je zelf niet?Ik kreeg net via iemand anders te horen over een site die bruut zou concurreren met pricewatch. De url is www.prijsindex.net
Ik vind hem zelf wel catchy, en jullie?
Hier kwam dat stukkie vandaan: http://gathering.tweakers.net/Forum1/HTML/004202.html
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Wat mensen allemaal niet verzinnen om hun site te promoten he? Het zou verboden moeten worden ... maar tot die tijd www.prijsindex.net
Nu tevreden?
Nu tevreden?
Verwijderd
De Quantum LM+ is inderdaad een zeer betrouwbare en snelle schijf . Ik heb er iig betere ervaringen mee dan met IBM schijven , maar das persoonlijk .
Bedankt Stropdas, jij geeft tenminste NUTTIGE informatie.
Scorpio, met alleen maar links naar je site geef je geen tips waar we iets wijzer van worden.
Scorpio, met alleen maar links naar je site geef je geen tips waar we iets wijzer van worden.
Pagina: 1