Ik ben gewend van Ati kaarten (dekstop+laptop) dat zodra ik een scherm aansluit terwijl het systeem al draait, dat deze meteen wordt gedeteceerd en geconfigureerd voor gebruik. Nu heb ik een laptop met GeForce 7400 Go videokaart die dit niet kan/doet. Het gebeurt wel zodra ik de nvidia display manager probeer te openen. Nu is dit opzich nog niet een extreem probleem.
Maar het geld andersom ook, als het scherm wordt afgekoppeld, wordt dit niet gezien. Als dit nu gebeurd voor of na hibernaten, dan heb ik geen aanmeldscherm! Terwijl dit met de andere systemen wel het geval is (het scherm wordt gemist en de desktop wordt ingekort), is het mogelijk dat nvidia dit ook kan en doorheeft? (Dus automatisch het scherm detecteerd)
Specs:
Geforce Go 7400
Windows XP Professional
Foreceware 165.0
Maar het geld andersom ook, als het scherm wordt afgekoppeld, wordt dit niet gezien. Als dit nu gebeurd voor of na hibernaten, dan heb ik geen aanmeldscherm! Terwijl dit met de andere systemen wel het geval is (het scherm wordt gemist en de desktop wordt ingekort), is het mogelijk dat nvidia dit ook kan en doorheeft? (Dus automatisch het scherm detecteerd)
Specs:
Geforce Go 7400
Windows XP Professional
Foreceware 165.0