And that's how one and one makes three.
Verwijderd
Misschien zit de voedingskabel van de dvd drive niet helemaal goed vast?
@ Terw_Dan: Weet je zeker dat dat werkt onder Vista?
Ik zie staan "Registry Editor Version 5.00", maar Vista heeft versie 6.0 vandaar de vraag, voor hij zn register overhoop gooit
Bovendien: als het voedingskabeltje los is, kan ie nog zoveel in het register editten, dan komt die drive natuurlijk never nooit niet terug he
@ Terw_Dan: Weet je zeker dat dat werkt onder Vista?
Ik zie staan "Registry Editor Version 5.00", maar Vista heeft versie 6.0 vandaar de vraag, voor hij zn register overhoop gooit
Bovendien: als het voedingskabeltje los is, kan ie nog zoveel in het register editten, dan komt die drive natuurlijk never nooit niet terug he
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2007 14:34 . Reden: edit, edit, edit ]
Probeer dit eens, dit helpt in een heleboel gevallen tegen verdwijnende cd/dvd spelers.
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]
"UpperFilters"=-
"LowerFilters"=-
De melding die je krijgt voor de AHCI bios stelt weinig voor, waarschijnlijk heb je dan gewoon geen drives aan de AHCI controller hangen en dan laadt hij de bios daarvoor niet.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]
"UpperFilters"=-
"LowerFilters"=-
De melding die je krijgt voor de AHCI bios stelt weinig voor, waarschijnlijk heb je dan gewoon geen drives aan de AHCI controller hangen en dan laadt hij de bios daarvoor niet.
Waar moet je dit doen??Terw_Dan schreef op zondag 16 september 2007 @ 14:25:
Probeer dit eens, dit helpt in een heleboel gevallen tegen verdwijnende cd/dvd spelers.
"UpperFilters"=-
"LowerFilters"=-
In de registry editor (staat er ook boven he
Ik ben hier nog niet zo goed inTerw_Dan schreef op zondag 16 september 2007 @ 14:34:
[...]
In de registry editor (staat er ook boven he). Die kun je gewoon starten door regedit in te tikken vanuit het zoekdingetje.
Verwijderd
Dude, ik zou echt éérst even checken of je voedingskabeltje los is zoals ik hierboven aangeef, vóórdat je in het register begint te pielen als je niet weet hoe of wat... nofi, maar daar kun je echt heel wat meer mee slopen dan enkel je dvd-drive kwijtrakenBlue-cola schreef op zondag 16 september 2007 @ 14:35:
[...]
Ik ben hier nog niet zo goed inwaar kun je registeditor vinden?
Ik zeg net, door regedit in te tikken in het zoekdialoogje.Blue-cola schreef op zondag 16 september 2007 @ 14:35:
[...]
Ik ben hier nog niet zo goed inwaar kun je registeditor vinden?
MAar uiteraard eerst checken of de kabel niet los zit, gezien dat een goede mogelijkheid is.
[ Voor 15% gewijzigd door TERW_DAN op 16-09-2007 14:42 ]
of misschien in dit draadje kijken, daar staat ook een dergelijk probleem samen met de oplossing:
[XP] CD rom drives onzichtbaar
[XP] CD rom drives onzichtbaar
ik heb regedit nu open staan, maar waar moet ik het dan invullen?Terw_Dan schreef op zondag 16 september 2007 @ 14:41:
[...]
Ik zeg net, door regedit in te tikken in het zoekdialoogje.
MAar uiteraard eerst checken of de kabel niet los zit, gezien dat een goede mogelijkheid is.
Je moet even zoeken naar de registry key die ik gepost heb, dus [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]Blue-cola schreef op zondag 16 september 2007 @ 14:51:
[...]
ik heb regedit nu open staan, maar waar moet ik het dan invullen?
Toevallig Sony Ericsson PC Suite onlangs geinstalleerd? Bij mij was toen ook opeens de dvd-brander weg, na de-installeren was hij weer zichtbaar.
daar ben ik, en nu?Terw_Dan schreef op zondag 16 september 2007 @ 14:53:
[...]
Je moet even zoeken naar de registry key die ik gepost heb, dus [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]
Pagina: 1