Ervaring met werving & selectiebureau's in de regio Den Haag

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madthijs
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-07 11:54
Allereerst wil ik beginnen om te zeggen dat ik dit topic niet heb geopend als 'werving topic'. Ik weet dat dat niet op prijs wordt gesteld.

Ik ben benieuwd naar ervaring met werving & selectie bureau's / recruiters vanuit het oogpunt van een IT-bedrijf en dan met name in de regio Den Haag. Geval wil dat wij op zoek zijn naar 3-4 PHP programmeurs, maar zelf geen tijd hebben om dit proces op te zetten (advertenties plaatsen etc). Nu hebben we eerder al een recruiter ingeschakeld, maar helaas bleven de resultaten uit.

Mijn vraag is dus of iemand hier goede ervaringen heeft met een werving & selectie bureau mbt het zoeken (en vinden) van ICT personeel (programmeurs). Bij voorkeur actief in de regio Den Haag. Kan natuurlijk ook zijn dat je zelf staat ingeschreven bij een bureau en weet dat ze beschikken over een aardig bestand met ICT kandidaten. Ook in dat geval hoor ik het graag.

De reden dat ik deze vraag hier stel is (ook) omdat ik van een aantal recruiters weet dat ze wel roepen dat ze IT personeel kunnen leveren, maar dat in realiteit vies tegenvalt. Dan blijkt dat ze pas sinds kort zijn begonnen op deze markt. Vaak is het dan ook nog eens zo dat ze wel consultants (of iets vergelijkbaars) kunnen vinden, maar we zijn op zoek naar 'die-hard' ;-) programmeurs.

Overige tips mbt het zoeken / vinden van geschikt personeel stel ik erg op prijs. We zijn (nog) een klein bedrijf en daarom niet instaat om onze eigen werving & selectie te doen. De nood is hoog, vandaar ook de zoektocht naar een goed werving & selectie bureau. Bedankt.

Pigs have flown...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:13

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik pas de titel iets aan zodat het accent ook komt te liggen op de ervaringen :)

Algemene opmerking: Het aanbieden, vragen naar vacatures of spammen met werving & selectiebureau's is uitdrukkelijk niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madthijs
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-07 11:54
Bedankt... Nee, was ook zeker niet van plan om te spammen ;-). Hoop dat er wat mensen zijn met ervaringen. Zoek ondertussen zelf ook natuurlijk verder. Mocht ik een goed bureau vinden dan zal ik dat hier zeker melden.

Pigs have flown...