Toon posts:

Asus P5VD2-MX SE goed werkend onder Vista??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het weer een driver verhaal i.c.m Windows Vista Premium.

Ik heb een asus moederbord P5VD2-MX SE gekocht ( 2 Gig geheugen, en er hangen 2 oude IDE schijven aan 160 GIG en 80 GIG) en ik wil gebruik maken van de onboard VGA en Audio uitgangen.

Ik heb op het hele internet gezocht naar drivers om het moederbord goed te laten werken onder windows VISTA premium. Er zijn een heleboel halve topics op het ineternet beschikbaar met diverse drivers deze zouden moeten werken. Maar naar vele van deze drivers geinstaleerd te hebben zit er weinig vooruitgang in. Hellaas heb ik op geen enkele topic kunnen lezen dat uiteindelijk het moederbord onder VISTA aan het draaien is gegaan.

Mijn vraag daarom ook heeft iemand dit moederbord draaiend onder VISTA (incl. VGA en Audio onboard!!)? En zo ja welke drivers heb je nodig?

Ik heb vele drivers van ASUS geprobeerd en van VIA voor de chipset P4M890 en VT8237A.

Graag reactie, want als het niet op te lossen is zal ik het board weer uitbouwen en terug brengen naar de leverancier, waar ik hem gelijktijdig met Windows Vista heb gekocht.